Saturday 18 November 2017

Forex Thor Ii Gjennomgang


ForexThor (Alexander Collins) Anmeldelse Veldig dårlig. Jeg kjøpte 15092012 for siden din (FPA). Jeg begynte å bruke den med Hot Forex, Currenex-konto (også VPS). Jeg gjorde ingen operasjon. Send flere e-postmeldinger og ga meg generiske løsninger som ikke fungerte. Jeg fortalte dem å se skrivebordet mitt og sette dem på datamaskinen min og så at jeg hadde rett. Da sa de at problemet var at HotForex ikke fungerte bra. Jeg ba om tilbakebetaling og ble fortalt å bytte megler, bruk megleren som jeg sendte dem, og jeg bestilte også VPS. (ArmadaMarkets og beeksfx), har bare gjort dårlige handler, jeg har spurt flere ganger pengene før og etter utløpet av 60 dager, og ingen har besvart. Vennligst jeg kjøpte gjennom nettstedet ditt, om mulig, hjelpe meg, fordi min mening er for tiden sanne svindel. FPA Review Moderation Team Merk: Hvis du har problemer med å få tilbakebetaling, anbefaler vi at du kontakter RegNow. De behandler betalingene. Svar fra Alexander Collins sendt 28. november 2012: Daniel, Burgos, Spania Du kjøpte systemet 12. september 2012 med en 60-dagers tilbakebetalingsgaranti. 20. november 2012 kontaktet du oss og ba om tilbakebetaling. Da tilbakebetalingsperioden din ble avsluttet 11. november 2012, informerte vi deg om at refusjonsperioden for bestillingen din er avsluttet, og at ingen refusjon kan gis. KJØPERVARER - Jeg kjøpte denne EA på 11072012 etter å ha tilbrakt to uker med gjennomgang og testing, bestemte jeg meg for ikke å forfølge EA. På 11202012 sendte jeg e-post på deres støtte, og forklarte at jeg ikke er interessert og per 60 dagers pengene tilbake-garanti, med respekt for å kreve tilbakebetaling. De svarte med en generell respons, og ba meg om å revurdere. Jeg har siden sendt dem 8 e-postmeldinger over en 5-dagers periode, gitt dem bestillings-ID osv., Som de ba om, og jeg har IKKE hatt ett enkelt svar eller en bekreftelse på at refusjonen min har blitt utstedt. Dette ser ut som en svindel. Mitt neste skritt er å gå gjennom kredittforetaket mitt og legge inn min erfaring på alle andre handels - og svindelrelaterte nettsteder. Svar fra Alexander Collins sendt 28. november 2012: Cyrus G. Arizona, USA Du kjøpte Thor-systemet 07. november 2012 og kontaktet gitt oss 20. november 2012 angående tilbakebetaling. Vi svarte på samme virkedag og ba deg om å gi oss bestillings-ID. Men øyeblikkelig med å gi oss bestillings-ID, sendte du 9 ganske uvanlige e-postmeldinger. Da disse ni e-postene ikke inneholdt bestillings-ID, spurte vi deg igjen om å gi oss bestillings-ID. Den 23. november 2012 (fredag) sendte du bestillings-ID, og ​​jeg svarte personlig at tilbakebetalingen vil bli behandlet kort tid. På neste arbeidsdag (25. november 2012) kl 08:00 om morgenen (EST), deaktiverte jeg lisensen, behandlet tilbakebetaling og sendte deg en bekreftelses e-post om at refusjonen er behandlet. Din påstand om at du ikke mottok et svar og ikke mottok en tilbakebetaling, er ren, enkel, ikke sant. Overvurdering 8211 EA Forex Thor II Forex Thor EA (offisiell side) 8211 svært lønnsom scalper EA fra Alexander Collins. Den kjører på 30-minutters tidsramme for EURUSD-symbolet Quick installer Full kompatibel med Metatrader-meglere Alle kontotyper støttes 8230Du kan starte med så lite som 100 ForexThor 8211 100 automatisert robot Det er ingen lagring, så du vil aldri løpe bak markedsindikatorer Thors algoritmer er de samme ledere som bruker for å tjene millioner av dollar i fortjeneste. Alle handler med Thor II EA klarte å sikre maksimal fortjeneste fra enhver handel. Inkludert pengenehåndtering Støtte når som helst via E-post, Chat, Telefon og ekstern hjelp. Styrehandel med Thor EA har imidlertid en ulempe, og jeg bruker det på ECN-meglere med de strengeste spredene som tillater scalping og som har stoppet nivåer på bare 0,1 pip 8230 for eksempel ThinkForex you8217ll motta bonuser verdt 366,00 USD fra utvikler av EA THOR Filtype og krav: - Dette er et digitalt element (Last ned link) - Du trenger: MetaTrader 4.0-plattform. Kjøp EA 8220Thor Forex8221 Ultimate Version fra utvikler: NOTE. Jeg gir 50 BONUS for alle kjøpere som har kjøpt EA THOR-2 fra forex-shopForex Thor EA (Offisiell side) 8211 svært lønnsom scalper EA fra Alexander Collins. Den kjører på 30-minutters tidsramme for EURUSD-symbolet Quick installer Full kompatibel med Metatrader meglere Alle kontotyper støttes 8230Du kan starte med så lite som 100 ForexThor - 100 automatisert robot Det er ingen lagring, så you8217ll aldri løpe bak markedsindikatorer Thor8217s algoritmer er de samme ledere som bruker for å tjene millioner av dollar i fortjeneste. Alle handler med Thor II EA klarte å sikre maksimal fortjeneste fra enhver handel. Inkludert pengenehåndtering Støtte når som helst via e-post, chat, telefon og ekstern hjelp. Kjære Forex Trader, jeg heter Alexander Collins og jeg er en forex handelsmann med mer enn 12 års erfaring og utvikler fra Thor trading system. I løpet av de neste minuttene kommer jeg til å avsløre for deg: Den virkelige grunnen til at 96,5 av alle handelsmenn taper penger. Hva de andre gjør forskjellige. Hva du trenger å gjøre for å starte hotwiring forex umiddelbart. I tillegg vil du ha mulighet til å laste ned en gratis prøveversjon fra det nøyaktig samme systemet som jeg bruker til å gjøre mine handelsregnskap ser ut som dette Har du noen gang spurt deg selv, hvordan det kan være at bare 3,5 av forexhandlere stadig banker mens andre blir slått opp i markedet Er disse gutta så mye smartere enn alle ellers Nei. Har de en magisk krystallkule Nei. De vet noe du ikke kjenner JA. Se når det gjelder handel med hell, handler det om hvorvidt du er en sau eller en løve. 96,5 av handelsmenn 8211 og sannsynligvis inkludert deg 8211 er sauer. Får reagerer basert på hva markedet DID og gjør handelsbeslutninger basert på forrige informasjon. La meg forklare. Som du vet, er de fleste handelssystemer og strategier basert på teknisk analyse. Tekniske analysemetoder, for eksempel indikatorer, kan enkelt optimaliseres for kjente historiske data for å generere fantastiske backtest-overskudd, men når de brukes til viderehandel, svikter de alltid. Noen bryter ikke med en gang, men før eller senere feiler de alle. Hvorfor er det Fordi alle disse systemene har én ting i felles: De er alle basert på historiske data, noe som betyr at de ikke viser deg noe annet enn hva som skjedde i fortiden. La meg spørre deg noe: Kan du fortelle hva som skjer i neste uke ved å lese i forrige uke papirer Selvfølgelig ikke Du kan ha noen ideer, men de kan vise seg riktig, de kan vise seg feil. Det samme gjelder for forex Sannheten er: Nå kan du tenke. Hei vent et minutt ALT handler som dette Det er hvordan handel virker Vel, det er hvordan handel fungerer for sauerbesetningen, for de 96,5 handelsmenn som mister penger eller gjør bare pennies. For de 3,5 som gjør lastebil med penger, det er ikke hvordan handel fungerer i det hele tatt. Så hva er det som løver gjør, forskjellige Lions forstår at det er enkelt umulig å forutse nøyaktig hva handelsmenn rundt om i verden skal gjøre i fremtiden. De har hunches, sikkert, men de gjorde ikke deres formuer på hunches. Her er deres hemmelighet: De analyserer kjøp og salg av handlinger i sanntid fordi de vet at alle handlingshandlere gjør (som kjøp og salg) følger en umiddelbar reaksjon på prisen. ow, jeg vedder på at du lurer på hvordan det er mulig å vite hvilken annen aktør som gjør akkurat nå. Svar Nivå 2 data, som også er kjent som 8220ordre bok8221. Nivå 2-data lar deg analysere i sanntid 8211 hvor mye handelsmenn kjøper og selger, prisen som de er villige til å gjøre, og det faktiske kjøps - og salgsvolumet. La oss se hva dette betyr. 8230 Hva vil du gjøre hvis 70 av alle forexhandlere kjøper mens bare 30 selger. Prisen vil øke raskt, riktig Og hva ville skje hvis 70 av alle forexhandlere selger mens bare 30 kjøper. Prisen vil falle raskt , riktig Nivå 2-data lar oss analysere hvor mange forhandlere som kjøper, og enda viktigere, hvor mange varer de kjøper og selger, akkurat nå. Ikke hva de gjorde for noen timer siden. Hvor mye fortjeneste du kan få hvis du hadde et system som umiddelbart kan analysere nivå 2-data i sanntid. og deretter gi deg muligheten til å plassere helt tidsbestemte handler automatisk Nå, før du blir for spent, la meg fortelle deg om ett problem med dette. Beklager, detaljhandel handelsplattformer som Meta Trader støtter ikke nivå 2 data. Faktisk er disse dataene i de fleste tilfeller kun tilgjengelige av fagfolk, som forvaltere og store markedsaktører. Det betyr. Og som du kan forestille deg, liker løver det på den måten. Heldigvis har jeg fantastiske nyheter for deg som skal forandre alt: Ive har sammen med teamet laget et system som bruker en matematisk modell for å etterligne nivå 2-data med utrolig høy nøyaktighet. Det er det første handelssystemet som er utviklet for Meta Trader, som ikke bruker noen forsinkende indikatorer eller andre utadvendte analytiske metoder. Vi utviklet den for å bruke nøyaktig samme teknikker som løver har brukt i årevis, og det fungerer uansett hva de markedsforholdene er. Du hørte meg riktig: trend, rekkevidde, bra, dårlig. de spiller ikke bare noe. Det er så kraftig at vi besluttet å kalle det Thor. Thor Ja, den hammer-wielding gud som slår torden og lyn ut av himmelen. På samme måte skal du tromme opp masse penger i markedet. Nå kan vi se på resultatene for å vise deg hvor godt Thor jobber. For å vurdere styrken til et hvilket som helst handelssystem, må det passere flere kritiske tester, og det må passere dem alle, for å være vellykket. Ingen unntak Ingen kompromisser Disse tester inkluderer: Back testing for en tidsperiode på minimum 10 år. Tilbake testing med ekte tick-data Og, viktigst, minst seks måneder fremover testing. Nå ser vi hvordan Thor passerte hver av disse testene med flygende farger, som starter med tilbakestilling i en periode på minimum 10 år. Selv om tilbakemeldinger har noen begrensninger, gir de forhandlere et solidt, statistisk innblikk i hvordan systemet vil reagere på varierende markedsforhold. Thor har blitt testet med mer enn 12 års historisk data. Hvis det høres lenge på deg, har du rett. Dens uhørt av testen endte med en total fortjeneste på 76819.88 mens uttrekningen var liten som 8,89. Resultatene ble bekreftet og bekreftet av myfxbook Impressive, helt sikkert, men neste måtte Thor passere testen med ekte flått. Slik at du kan kopiere denne testen 1: 1 for deg selv, brukte vi data fra Dukascopy Bank i Sveits. De gir gratis data av høy kvalitet som du også kan få tilgang til. Fordi det ikke forelå data før 2007, er testperioden 8220 ganger 8221 fem år. Testen avsluttet med en total fortjeneste på 76819.88 mens uttrekningen var liten som 8,89. Resultatene ble bekreftet og bekreftet av myfxbook Imponerende, riktig Ja, det er UTSTÅENDE, så vi kan brenne det opp og tjene penger, riktig. Hold hestene dine. Det er fortsatt en kritisk prøve å passere. Og det er den tøffeste av alt. spesielt fordi tilbakemeldinger er verdiløse, med mindre resultatene kan valideres med fremadrettede handelsresultater. Og det var nettopp derfor vi gjorde minst seks måneder fremover testing uten noen justering eller optimalisering. Vi testet Thor-systemet på nytt i 12 år. I løpet av den tiden gjorde det 76819.88 overskudd med en liten 8,89 nedtrekk. Vi testet det med reelle flått. I løpet av en 5-årig periode oppnådde det 2474.88 fortjeneste og en liten 9,40. utført 11 måneder fremover testing Det returnerte 558,32 fortjeneste. Tegne ned var 2,98. Med resultater som disse, antar jeg at du kan forstå hvorfor vi bestemte oss for å ringe systemet THOR. Men, Thor er ikke bare et fullautomatisert forex trading system lastet med toppmoderne teknologi8230. Den inneholder også kraftige funksjoner og fordeler som: 100 automatisert håndfri handel og følelsesfri handel. Overlegen risiko for å belønne forholdet. Stopp tap: 6-8 Pips, ta fortjeneste: 30-42 Pips. Rask installasjon, slik at systemet kan komme opp i løpet av få minutter. Nulltanking, systemet løper ikke bak markedet. Det er basert på samme algoritmer som markedsledere bruker til å tjene millioner av dollar i fortjeneste. Alle bransjer styres aktivt for å sikre maksimal fortjeneste fra hver enkelt handel. En-of-a-kind talestyring snakker til deg, så du vil aldri lure på hva som foregår, eller hvis innstillingene dine er riktige. Jeg kan ikke fortelle hvor spent jeg er på Thor. Men jeg er ikke bare spent, jeg garanterer også at THOR-systemet er det mest avanserte og kraftige systemet du noensinne har sett og vil være enklere å bruke enn noe annet program du har slitt med tidligere. Så lurer du på: Se, jeg fant veien ut av fårene og ble en løve. MEN, jeg ville aldri ha gjort det uten hjelp og støtte fra folk som deg i forex-samfunnet. Selv i mine mørkeste øyeblikk som en sau, følte jeg aldri at jeg sloss alene med mitt slag. Når jeg falt ned, var det alltid en hjelpende hånd å trekke meg opp. Jeg lovet meg selv at jeg aldri ville glemme hvor jeg kom fra, og ville prøve å hjelpe andre handelsmenn når jeg kan. Og i dag oppfyller jeg mitt løfte ved å dele Thor-systemet med et begrenset antall handelsmenn som ønsker å bli ekte penger, profitt-hengende løver som meg. Nå vet jeg at det finnes mange magiske bønner der ute fra sleazy internet markedsførere som ikke har noen anelse om handel av seg selv. De vil bare ha dine hardt opptjente penger og ikke gi 2 cent om hva som vil skje med din trading konto når de er gjennom med deg. Så, du kan ikke være for forsiktig i disse dager. Sikker på at tarmen forteller deg: Dette er annerledes Dette er sannsynligvis systemet jeg lette etter så lenge Men ærlig: Du kjenner meg ikke personlig, og til du laster ned den, installerer du den og tester den selv, du kan ikke være 100 sikker, akkurat så , siden det ikke er noen annen måte å bevise for deg 100 at Thor fungerer akkurat som jeg har presentert det her, så er dette det jeg vil gjerne gjøre for deg. Nedlastingen din starter umiddelbart, og du vil motta en gratis lisensnøkkel for prøveversjonen under installasjonen. Du får også full tilgang til brukerområdet og den detaljerte brukerhåndboken. Noen begrensninger blir brukt Nå kan du tenke: Hei, hvor er kroken? Det er ingen krok. Som jeg sa, er jeg en forex-aktør, akkurat som deg og jeg er her for å hjelpe virkelige mennesker som er forpliktet til å gjøre det som handelsmenn. Periode. Så last ned prøveversjonen fra Thor-systemet, installer den, test den, les bruksanvisningen, kontroller brukerområdet og spør meg alt du vil vite om systemet. Da, når du føler deg trygg på din beslutning, inviterer jeg deg til å legge inn bestillingen din for den fulle versjonen. Hvis du ikke kan vente, gjorde forretninger med meg tidligere eller allerede testet Thor-systemet, klikker du på Kjøp nå-knappen nedenfor for å bestille en fullversjon for engangsavgift på 249,00 USD. Din bestilling vil bli fullt beskyttet av min personlige 60-dagers 100-pengene-tilbake-garanti. Du kan be om full refusjon når som helst innen 60 dager og fortsatt beholde alle bonuser, verdt 327 USD, med mine komplimenter. Det er det for nå. Hvis du fortsatt ikke lastet ned prøveversjonen, klikker du Prøv nå-knappen nå, jeg lover at du ikke vil angre på det.

No comments:

Post a Comment