Sunday 15 October 2017

Flytte Gjennomsnittet Gal


Mark Eastwood er forfatter og eier av SpainMadeSimple Fra tid til annen får vi e-postmeldinger om hvem vi er og hva vi gjør, så vi bestemte oss for å legge til denne lille historien om mitt flytte til Spania for alle dere som liker å vite. Flytter til Spania Minst en gang om dagen lurer jeg på hvordan jeg og min unge familie endte opp i Spania. Livet har forandret seg helt og til tider føles det skremmende, jeg lurer på om vårt flytte til Spania var for impulsivt, sint og dumt, men samtidig skjønner jeg det er spennende og at vi bare lever en gang (angivelig) så hvorfor ikke En gang om gangen Vi bodde i nærheten av Brighton som arbeider hjemmefra på egen hånd. Vi sikkert tjent en anstendig levende, men virksomheten var avtagende og motivasjonen var ebbing unna. Det frustrerte oss at når vi jobbet så hardt, ble husprisene skutt opp raskere enn vi kunne tjene det. I 2001 kom en nær venn tilbake fra en inspeksjonstur som hevdet at han hadde funnet melmarkedet og honning sitt paradis, han utbrød før han fortalte oss at dette paradiset faktisk var kjent som Javea på Costa Blanca i Spania. Seks måneder senere ble vi slitt ned og vi gikk på inspeksjonsturen. Dette var med et ypperlig selskap som på ingen måte presset oss inn i noe. De fleste synes å banke inspeksjonsturer 8211 jeg ville ikke. Jeg tror de fleste av oss er voksne nok til å gjøre opp for oss selv og ikke bli presset inn i noe utslag. Det viktigste for å innse at menneskene som er vert for inspeksjonsturen til Spania, gjør pengene sine fra provisjon fra eiendomsmeglerne (hvis du kjøper), ok du vet det, men du virkelig, virkelig trenger å vite at de bare vil ha forbindelser med noen få eiendomsmeglere så det vil være mange tilgjengelige eiendommer du ikke vil se, men de kan gjøre en god jobb med å honey inn i det du leter etter og viser deg spesifikt den riktige typen eiendommer du leter etter (eller de burde gjøre, ellers er de sløse bort tiden din og din). Vi betalte noe som 149 hver for flyreiser og de betalte for hotellet. Vi startet i Moraira på Costa Blanca på fredag. Jeg lurte på hvorfor vår gode venn hadde vært så entusiastisk. Admittedly det er et fantastisk sted (ser tilbake nå), men jeg var på utkikk etter at jorden skulle flytte. Det gjorde det ikke. Senere gikk vi til den nærliggende byen Javea, plutselig kom følelsen hit DETTE ER DEN For meg (og for andre vil følelsen være forskjellig avhengig av hva du leter etter) Javea hadde WOW-faktoren. Jeg likte det faktum at det hadde forskjellige områder, dvs. det travle strandområdet for den typiske turist-typen dag på stranden med mye støy og ting som skjer, den sjarmerende gamlebyen med trange gater, den typiske spanske byen og havneområdet, veldig mye visjonen om en hvitkalket fiskerlandsby, kan du nesten smake den friske fisken og vinen bare ved å se på den. Hvis du ikke har vært i Javea før, er disse områdene veldig separate, vel de var før en bølge av nye boligblokker spratt opp for å prøve å bli med i en urban sprawl (bare tullet Javea bystyret). Jeg likte det faktum at Javea var omgitt av grønne åser og fjell som var peppered med luksuriøse flotte villaer. Det føltes som Beverly Hills i Spania Vi hadde en morsom opplevelse da vi så på et hus i Moraira. Da vi kom ut, dro noen folk opp og spurte hva vi gjorde. Det viser seg at de hadde kjøpt huset for tre måneder siden, men fordi så mange agenter selger de samme husene, ble ikke vår agent informert. De var rasende. Sannsynligvis noe å gjøre med det underlige utseende undertøyene hadde menn strødd om stedet. Irriterende det var den beste eiendommen vi så, de hadde et flott kjøp å se tilbake nå. Neste dag på lørdag var vi på grunn av å fly tilbake den kvelden. Nå sverger jeg at vi ikke var motivert av press, men du gjettet det, den dagen etter en hel 24 timers utseende så vi eiendommen vi var bestemt til å kjøpe. Min kone sprang praktisk talt rundt hun var så spent det var ingen sjanse for at agenten ikke skjønte at de hadde truffet gull. Husprisene i Spania stod på den tiden, slik at vi ikke klarte å prøve å forhandle rabatter. Vi ønsket det, vi fikk det, og vi beklager ikke det en bit. Ser tilbake var vi kanskje heldige. På den tiden hadde vi ikke hørt om de fryktede ordene, men heldigvis var ikke vår eiendom noen gang i ferd med å falle inn i den kategorien. Vi trodde vi skulle kjøpe eiendommen i Spania som et sted å trekke seg tilbake til en investering. Jeg skriver dette nå fra det huset i slutten av 30-årene, som gikk galt eller skal jeg si riktig, jeg klandrer Channel Four hovedsakelig. Mye kommer ned til programmet A Place In The Sun. Å se det gjør det svært vanskelig å gå på jobb neste dag uten å drømme om å sippe vin under skarp blå himmel med bølger som lapper føttene dine. Hver gang vi besøkte Costa Blanca møtte vi mennesker som kom over som religiøse konvertitter. De hadde et glasert utseende i øynene da de snakket om hvor flott livsstilen var og hvor glad de var. Kom ut, de proklamerte. En dag undersøkte vi det faktum at vi bodde i et hus med rom mindre enn gjennomsnittlig fengselscelle. Vi har allerede hatt et hus i Spania nær sjøen, vi hørte gode ting om helsevesenet, utdanningssystemet, livskvaliteten 8211 hva på jorden var vi? Vi bestemte oss for at det var nå eller aldri vår eldste datter var fire og trengte å start skolen i september. Vi visste at det ville være så vanskelig da hun begynte på skolen og ble forankret i systemet (og vi ville føle seg skyldig å oppstyr henne). Så vi bestemte oss for å flytte til Javea, Spania. Vi har sitater fra fjerningsfirmaene. Nå håper jeg Im ikke så sint som jeg kan komme over, men jeg bestemte meg for å gjøre dette selv. Ive viste seg mulig. Du kan leie en 7,5 tonn lastebil og ha det største eventyret i livet ditt (eller mareritt ditt valg). Flyttingsfirmaene gjør faktisk en god jobb, og det er mer involvert enn du kanskje tror. Jeg kan bare anslå dette, men jeg vil si for et gjennomsnittlig 3-4 soverom husbudsjett ca 6000. Få sitater fra minst tre forskjellige selskaper og ikke nødvendigvis å velge den billigste de tar dine eiendeler med dem. Jeg har nå gjort stasjonen til Spania ca 5 ganger, og jeg elsker det. Jeg forstår at jeg var gal. Andre kan ikke forstå dette, men når du har jobbet I en svært stressende bedrift krever du litt tid til deg selv, tid til å tenke, telefonen ringer ikke, ingenting for å forstyrre dagen, bare kjør og dagdrøm, nyt det skiftende landskapet og temperaturendringen når du kjører sør. Ansvarsfraskrivelse den franske ekvivalenten til M25 rundt Paris er helt gal og verdt å unngå for de som er nervøse. Det er noen forskjellige måter heldigvis. Til slutt kom vi til Spania, og det tok et par uker å slå på byråkrati (velkommen til Spania) for å få vår datter i den spanske statskolen. For å være rettferdig, finner skolene det vanskelig med tilstrømningen av yngre familier som kommer fra Nord-Europa, spesielt i dette området som er tungt befolket av briter. Den første dagen var en minneverdig, hun ble fortalt at hun var en dum f jente av en annen britisk jente. Klassen er rundt 60 engelsk, 20 tysk, 10 spansk, 10 noe annet, men språket er helt 100 spansk ok, henger på avklaring er nødvendig. Her i Valencia-området snakker de deres lokale dialekt Valenciano, selv om de fleste også kan snakke det vi vet som spansk (Castilian eller Castellano). Vi har hørt om folk som flytter tilbake til England fordi skolene plutselig har introdusert leksjoner i Valenciano (litt som en skole i Wales undervisningsleksjoner bare på walisisk) som (engelskmannen) barna ikke snakker. Ser forbi dette området nord som inkluderer Barcelona er kjent som Catalonia hvor de snakker sin egen dialekt kjent som katalansk. Som Valenciano er nesten identisk, vil det være fordelaktig hvis barna dine sannsynligvis vil bli i Spania. Det er en annen historie som mange barn flytter tilbake til England. Jeg vil ikke bore deg med hver eneste detalj av vår tid her i Spania, men la meg gi deg en smak av hva du kan forvente. Noen sa til meg at jeg hver dag i minst seks måneder ville stille spørsmål om hva jeg hadde gjort. Selvfølgelig lo jeg på selve forslaget (ikke i ansiktet hans selvfølgelig), men det viste seg å være klokt ord. Ta det eller la det være, men du vil føle deg som dette, og hvis du ikke så er du enten veldig heldig eller ute av tankene dine. Dens normale nekter ikke det. Du er i en fremmed, og jeg mener Utenlandsk land, du sannsynligvis ikke kan snakke språket, du vil gå tapt når du går i stykker (bil ikke tankene dine), du vil ha en telefonlinje installert, datamaskinmodemet ditt blir rammet av lynnedslag, ja jeg tegner På mine egne erfaringer her, vil du ikke ha noen venner, det er ikke så morsomt i solen du kjenner. Noen mennesker kan ikke ta det, de beveger seg tilbake, akkurat nå vet jeg at folk går tilbake til det de kaller hjem, jeg kjenner også folk som har bodd her 15 år eller mer og kunne ikke forestille seg å bo noe annet sted. Hvorfor ville folk flytte tilbake Enkle økonomiske grunner. Du må legge mat på bordet. For det meste oss briter er ubrukelige på språk og så kan vi bare gjøre aktiviteter knyttet til våre andre ex-pats. Sant dette markedet er stort (og voksende), men du kan ikke tjene penger eller få en jobb så enkelt som mulig i Nord-Europa. Det hjelper hvis du kan tjene penger fra utenfor Spania, men bor i Spania, for eksempel noe internettbasert, freelancing, pendling fra Spania til England for arbeidsugen og tilbringe lange helger hjemme i Spania. En mann jeg kjenner, kjører en fastmat-operasjon i England og går tilbake fra mandag til onsdag for å overvåke hans ansatte som gjør den daglige driften av stedet. Vanligvis folk jeg kjenner slå sin hånd til mange forskjellige odde jobber og gjør dette, og det for å få endene møtes 8211 ting som rengjøring villaer og flyplass kjører (dette kan ikke være det du ønsket for barna dine). Jeg kjenner nå en (gisp) rørlegger som flytter tilbake til England. Jeg trodde håndverkere, rørleggere, elektrikere, byggere var som Gud her, de fortalte deg hva du skal betale og når men ingen ganger er en endring, kanskje fordi så mange av dem har flyttet over, vil den mest etablerte overleve, men nykommere kan finne det mye vanskeligere nå. En annen hovedårsak folk flytter tilbake er familie og venner dette rammer hovedsakelig kvinnene som er mer følsomme overfor denne typen ting enn oss uskadd menn som har vår fotball, øl og nye venner, hva mer trenger vi Dette er et fremmed land og å være rettferdig hvorfor ville noen mennesker savne det de har vært vant til. I hjemlandet vet de hvordan ting fungerer og kan kommunisere til noen. Spania er IKKE for alle. Spania er ikke billig. Åh kjære, jeg åpner en maske av ormer. Faktum er at prisene siden euroen har gått opp bratt. Noen ting koster mer. Mat og drikke er god verdi og å spise ute er nesten billigere enn å spise i noen ganger YESSS. Biler, hvitevarer, elektriske artikler DIY ting, dvs. kjøkken og bad er vanligvis dyrere. Alt dette kan være et sjokk for nyankomne som finner pengene sine, kan løpe raskere enn forventet (fortell meg om det). Kriminalitet en annen boks av ormer. Det er ikke så ille som den britiske tabloidpressen ville ha deg til å tro (sjalu masse), men det er her og er på en høyere skala. La oss innse det hele er fylt med rike nord-europeerere med fancy villaer og penger. Øst-europeerne er generelt kreditert med den nylige forbrytelsesbølgen med en under-bemannet og uheldig politistyrke som ble klandret for å stå forbi og ikke gjøre noe. Forhåpentligvis vil denne situasjonen endres, men det er et problem for nå, spesielt i den sørlige Costa Blanca, dvs. Torrevieja. Hvorfor ville folk aldri flytte tilbake Så mange sier til meg, Mark, Ive vært tilbake til England en gang i 5 år og jeg hatet det. Jeg må si jeg måtte gå tilbake for å sortere forretningsløse ender ut, og det var ikke så ille, men jeg kan forstå hva de prøver å si. England kan være grått og kjedelig og det gjør meg sint, det kan bokstavelig talt presse folk (ikke bra). England kan føle seg veldig dyster, opptatt med folk som rushing om som hodeløse kyllinger for å tjene til liv og bare for å kjøpe ubrukelige varer som de er overbevist om av annonsører er essensielle-må-ha-ting. Hei våkne ring hva er livet egentlig om livskvalitet, har du det Nei, så får du det, du trenger ikke å flytte til Spania, men det kan hjelpe. Solen gjør en stor forskjell. Boligprisene har rocketed her. I fire år har de doblet, men selv så får du FAR mer for pengene enn du kan i Storbritannia. Husene kommer i alle former og størrelser, nye har en tendens til å være som engelske eiendommer alle de samme og små, men pengene dine vil gå mye lenger. Du kan ha plass og et stort stykke land her som ville være ufattelig i England. Å spise ute er en ekte glede, spesielt om natten under stjernene med en sultry bris blåser og det er så rimelig. Mange restauranter har en god meny av dagen som har 3 kurs med en halv flaske vin for ca 10 euro. Den avslappede livsstilen er bra for helsen. Vel det kan være stressende når ting tar aldre for å bli ferdig, men generelt på grunn av varmen, tilpasser du deg også, og du føler deg mer avslappet også, og du har ikke lyst til å gjøre for mye heller. Du skjønner også at det er fornuftig ikke å ta livet så alvorlig og å verdsette livskvaliteten så mye mer. Å ta deg tid til å snakke med andre kan gjøre en slik forskjell og får deg til å føle deg bra. Jeg burde kanskje ikke si dette, men det kan være mulig å komme forbi uten å snakke spansk (i visse kystområder). Så du kan ha din kake og spise den, det vil si de beste biter av Spania med Sky TV, engelsk varer, det er mange steder som serverer deg med alle de engelske produktene og tjenestene du er vant til. Dette er virkelig ikke riktig, men det er mulig. Eventyr. Livet i Spania er sjelden kjedelig. Det kan være som å leve i det vilde vesten noen ganger, du vet aldri hva som vil skje neste. Folk kjører opp enveisgater, kjører gjennom røde lys og åpenlyst flådige lover. Ja, jeg bruker dette som en positiv faktor Venner. Det er lettere å møte folk som andre mennesker er i din situasjon, dvs. de har opprotet og ønsker å få venner. I England kan nye sosiale sirkler være vanskelig å bryte inn i. Her i Spania inviterer folk deg inn i deres hjem mye lettere. Det er også mange klubber og samfunn, slik at du kan finne folk med andre interesser. Hvis du er i pensjonsalder, blir du satt her. Dine venner og familie vil alle besøke ofte, og du vil bli bortskjemt for valg hvis du liker å gjøre aktiviteter og møte mennesker. Det spanske folk er bemerkelsesverdig tolerant og tilgivende. Tenk deg om vi i England var plutselig overskrommet med hammer av spanske eller bulgarere som kjørte opp eiendomsprisene så mye vi nesten ikke hadde råd til å kjøpe, hverdagspriser skutt opp og de fleste forventer at vi skal snakke bulgarsk og handlet ikke pluss når vi didn8217t . Tenk på det. Tenk forsiktig før du flytter til Spania Det er fornuftig å prøve å vurdere hvilken kategori du kan passe inn i. Det kan spare mye hjertesorg, men selv om du flytter til Spania, kan du alltid gå tilbake, og du bør aldri angre på noe fordi du minst hadde en livsrik opplevelse, og det kan ikke bli tatt bort fra deg. Dette er min personlige erfaring og andre vil ha noe helt annet å si jeg forventer, så fortell oss skriv til meg og legg inn det her, vi vil gjerne høre din historie. Mark Eastwood WebmasterComedian Jessica Williams ga en flytende tale på women8217s mars i Park City, Utah lørdag som kjendiser brøt fra den årlige 10-dagers Sundance Film Festival. som startet der på torsdag, for å stå i solidaritet med millioner av mennesker over hele verden som protesterer presidentskapet til Donald Trump. Organisert uavhengig av Sundance, brakte mars tusenvis av mennesker inn i byen på mindre enn 10.000 innbyggere. 8220 Jeg bor i Utah og it8217 er bare spennende, 8221 Urem bosatt Brianne Borup. 27, fortalte folk, gjennom tårer. 8220 Som kvinne har dette valget vært en skummelt følelse, spesielt når du bor i en stat som stemte for Trump. Det kan føles veldig isolerende og skummelt som du ikke er trygg.8221 8220Jeg mener å se deg rundt, vi er sikre her, 8221 fortsatte hun. 8220It8217s bare flytte for å se så mange mennesker her. Dette er en liten by. Dette er en republikansk stat og it8217s hyggelig å ikke se hat. I går var det vanskelig og skummelt, og dette føles trygt igjen. 8221 Et innlegg delt av Sundance Institute (sundanceorg) 21. januar 2017 klokka 8:38. PST Oscar Ortiz ble enige om. Den 27 år gamle fortalte folk at han ønsket å delta i mars for å støtte sine to kvinnelige sjefer. Han var også takknemlig for at medlemmer av Hollywood-samfunnet tok tid fra en av de viktigste ukene i bransjen for å delta i mars. 8220Jeg tror det er så utrolig at mange av disse menneskene legger sin hovedgrunn til å være her hos Sundance for noe som er så mye viktigere å ta del i, 8221 sa han. 8220It8217s så bra at så mange kjente navn er her for å øke bevisstheten. Slik skjer forandring.8221 Morgenen begynte med en rekke taler fra Maria Bello. Connie Britton. og Aisha Tyler. Men det var Williams som brakte hele publikum til tårer. Hun sloss av tårer, den 27-årige komikeren og Daily Show veten hadde en flytende tale om barndommen hennes og en leksjon hun lærte av sin mor som stikker med henne. Les Williams-talen i sin helhet under: 8220 Mine forfedre var slaver. Williams er etternavnet mitt, men det er ikke ekte navn, det er min slave navn. Jeg er min forfedres drøm. De kjempet for meg å være i stand til å stå her oppe i den kalde røvssnøen foran en haug med hvite som bærer UGGs. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal si i dag fordi jeg kan snakke med hver enkelt personers opplevelse. Jeg kan bare snakke med meg. Da jeg var barn, av en eller annen grunn i middelskolen, stoppet jeg med å gjøre leksene mine. Moren min gikk til foreldrenes lærerkonferanse, og de sa 8216 Vi vet ikke hvorfor Jessica Williams ikke gjør leksene sine.8217 Og moren min var som, 8216Hvordan i helvete skikker du meg8217 Moren min var den slags minoritet morsk, der hun ikke var virkelig sier noe, she8217s er bare sint ute. Faren min skjedde for å være ute av byen den dagen, så vi gikk inn i dette huset jeg vokste opp i forstedene, min mor vokste opp i prosjektene vi går i dette store vakre huset, hun og jeg, og hun sa 8216Du vil ha en seat8217 Jeg sa 8216Okay.8217 Hun sa 8216You vil snakke med meg om disse karakterene8217 Jeg var som, 8216Um. Nah.8217 Hun sa 8216 Hvorfor sier du deg ikke hvorfor du ikke gjør hjemmearbeidene dine8217 og jeg var som 8216Um8230 fordi jeg bare ville spille The Sims og lese Harry Potter hele dagen8217 Hun var som, 8216Du vil forklare alle Cs til meg8217 Fordi jeg fikk en haug med Cs og jeg var som, 8216Alright hvordan kommer jeg inn ikke så mye trøbbel8217 Så jeg tenkte på det, og jeg var som, 8216Mom, når du virkelig tenker på det, får jeg en haug med Cs det er ikke det bad8217 I8217d har aldri sett min mor som er sint i livet mitt. Jeg så flamme i øynene hennes. Jeg sa, Cs er gjennomsnittlig når du tenker på det. Og egentlig er det så ille å være gjennomsnittlig8217 8220 Moren min tok et sekund, og da sa hun, 8216Average. I8217ll viser deg f82128212 gjennomsnitt. Kom oppe.8217 Så gikk vi oppe. Jeg hadde mitt eget rom. Hun pekte på min plastblå iMac-datamaskin, og hun sa, 8216Du forteller meg, ville et gjennomsnittlig svart barn ha that8217 Jeg var som, 8216No.8217 Hun pekte på telefonen min. 8216Du forteller meg, ville en gjennomsnittlig svart gutt ha det, ville kusinene dine have that8217 8216No.8217 Hun pekte på mine Harry Potter-bøker. 8216 Ville et gjennomsnittlig svart barn ha det? 8217 Jeg var som 8216Nah.8217 Hun pekte på min TV og hun sa 8216 Ville et gjennomsnittlig svart barn ha det? 8217 8216No8217 Hun sa 8216Du hører på meg fordi dette er den eneste gangen vi skal ha denne samtalen . Du kommer fra meg og fordi du ser ut som meg fordi du tenker som meg, og du snakker som meg, og du høres ut som meg og du har min hud, får du aldri lov til å være gjennomsnittlig. Det er folk der ute som ikke ser ut som deg som vil få mer enn du har for å gjøre gjennomsnittlig arbeid. Det er folk som er motsatt av deg som aktivt vil kjempe for å sikre at du ikke har s8212. Så du hører på meg Du går aldri aldri opp i huset mitt igjen og snakker om det. Det er greit å være gjennomsnittlig. 8217 8220 Jeg var som, 8216 Så jeg grunnet eller8217 Hun var som, 8216Oh, du var jordet. Du satser på at du er jordet. Hold på, la meg få dette her.8217 Hun tok min telefon og sa, 8216Let meg ta denne telefonen og se om du kan nyte å være gjennomsnittlig. 8221 Nå var hun wil8217n. Som ingen av denne s8212 var fornuftig. Da prøvde hun å ta tak i tv-en. Hun var som, 8216Thats ok, det er okay. Jeg vil være rett tilbake.8217 Så gikk hun til skapet og fikk en haug med laken. Hun kastet dem over TV-en og sa, 8216Bom prøve å være gjennomsnittlig nå.8217 Hun kastet et annet ark kastet den over min damn blå, plast iMac-datamaskin fordi hun ikke kunne løfte den. 8216Try å være gjennomsnittlig nå.8217 Hun sa, 8216Det siste gang jeg vil ha denne samtalen8217 og da gikk hun ut av rommet og forlot meg der. Og I8217m stod i rommet mitt med en gjeng en laken som huset som var i foreclosure i Jumanji etter Alan Parrish reemerges. RELATED VIDEO: Watch: Natasha Stoynoff Breaks Silence, beskyld Donald Trump of Sexual Attack I8217ve elsket alle høyttalerne i dag, og du har alle sagt inspirerende ting. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal legge til, men jeg vil bare si at hvis du er en minoritet i dag, kan vi alle ta bort noe fra det rumpa som jeg fikk fra moren min fordi vi må kjempe. Vi kan ikke slakke fordi vi akkurat nå har en president som er anti-muslim, anti-latino, anti-homofil, anti-svart, anti-kvinne, anti-indianer og anti-innfødte. What8217s enda mer skummelt er at vi har en visepresident som lenge har vært politiker og er en veldig sterk motstander av HBT-fellesskapet. Og jeg er så lei meg for at de ble valgt, men bare vet at jeg marsjerer for deg, og jeg ber om at du marsjerer for meg. I8217m 27 år gammel. Jeg fikk The Daily Show når jeg var 22. Jeg lærte mye s8212 da jeg var på det showet og for meg vokste jeg opp. Og den vanskeligste delen av å vokse opp for meg er å innse at verden ikke er iboende rettferdig. Jeg vokste opp og tenkte at borgerrettighetsbevegelsen allerede skjedde. At vi allerede kjempet, men dette valget var en våkne samtale. Sølvfôrene til dette valget er at vi er her på denne tidlige røvmorgen i bokstavelig talt 21 grader som støtter hverandre. Hvis du er et minoritet, vær så snill å vite at du er gyldig. Dine tanker og dine følelser er gyldige. Jeg står med deg. Hvis du er transgender, vet du at det allerede er lovlig å diskriminere transseksjonssamfunnet i et flertall av disse USA. Det er et rush å kutte midler til Planned Parenthood. Og det er ikke som noen ganger jeg føler at jeg kan gripe rasisme og jeg kan få det, men rasisme er så åpenbart som det pleide å være. It8217s kodet språk. Det gjemmer seg. It8217s frykter. Det er motbydelig. Rasismen kommer i å si at det første vi ønsker å gjøre er å forsvare Planlagt foreldre. Det første vi ønsker å gjøre er å kutte Obamacare uten en erstatningsplan. De påvirker minoriteter og kvinner i lavinntektsboliger. Det er en krig mot kvinner. Det er en krig mot svarte kvinner. Jeg forventer ikke det som betyr hennes utbrudd. Men jeg vil bare si takk så mye for å komme ut denne morgenen. Nyt resten av dagen, og nyt resten av festivalen. Jeg står med deg, jeg håper at du står med meg.8217 med tilleggsrapportering av MELODY CHIU Vis full artikkelHvis du er en 7-dagers abonnent, kan du nyte alle våre verdifulle lokale nyheter og informasjon uten ekstra kostnader, trenger du bare å sett opp en online konto. Ellers kan du kjøpe et abonnement eller komme tilbake på slutten av 30-dagers perioden for ytterligere 10 gratis artikler. Hvis du trenger hjelp, vennligst kontakt vårt kontor på 1-844-311-9811 eller email owhdigitalggl. bhmginc. Vennligst kjøp et abonnement for å fortsette å lese. Ditt nåværende abonnement gir ikke tilgang til dette innholdet. Digital tilgang til 7-dagers abonnenter Full tilgang til alle våre digitale produkter - Omaha, mobil, apper og ePaper er tilgjengelig uten kostnad for 7 dagers abonnenter. Gratis tilgang til nåværende utskriftsabonnenter Digital tilgang for ikke-7 dagers abonnenter. Oppgrader ditt mindre enn 7 dagers World-Herald-utskriftsabonnement nå for tilgang til alle våre digitale produkter - Omaha, mobil, apps og ePaper for bare 9,95 per måned. 9,95 i 30 dager Digitalt eneste abonnement Registrer deg nå for et digitalt eneste abonnement på omaha for bare 25,00 per måned. Som digital eneste abonnent har du tilgang til alle våre digitale produkter - Omaha, mobil, apps og ePaper. 25.00 i 30 dager Klikk her for å registrere deg for levering hjemmefra. Du er eieren av denne artikkelen. Omaha, NE (68102) Delvis skyet. Høy 37F. Vindhastighet på 10 til 15 mph. Delvis skyet. Lav 24F. Vind SSW ved 10 til 15 mph. Oppdatert: 25. februar 2017 5:52 am Bytt navigasjonsmeny MEGAN FARMERTHE WORLD-HERALD Creighton fans, inkludert sophomore Connor Watson, senter, kaster aviser i luften mens Creighton-laget blir introdusert før du spiller Wisconsin tidligere i år. Mad Chatter: Gjør deg klar for et topp 5 Creighton-team saken for å flytte videregående spill ut av Memorial Stadium, en titt tilbake på Bill Callahans-skyte igjen. Jeg er ikke sikker på at fordelene med å flytte statsmesterskapsspillene oppveier ulempene du sannsynligvis mister TV-dekning , i hvert fall for de små klassene, men jeg skulle ønske det var en midtbane. gtgt I mandagens Chatter knyttede jeg Dan Wetzels kolonne om Charlie Strong. Texas skylder det til Strong, sa Wetzel, å brenne ham søndag i stedet for å stryke ham sammen til slutten av sesongen. Heres et utdrag: Du kan ikke vente lenger. I disse dager kan du ikke handle snart nok. Du kan ikke planlegge en nedleggingsevaluering for den følgende uken. Ikke gjenkjenne at virkeligheten er lederens likestilling av å miste til Jayhawks. Perrin og hva mannskapet av selvbetjente personer som måtte være med på denne avgjørelsen, skulle ha gått til Strong på vei hjem fra Lawrence, takket ham for hans innsats og fortalte ham at det var over. Da burde de ha bedt ham om han ønsket å trene mot TCU eller ikke. Kunngjøringen skulle ha kommet på en verdig måte på søndag, en pressekonferanse med sjansen for UT-administrasjonen, spillerne, foreldrene, fansen, alum og noen andre der for å ros Strong for å være en mann med stor karakter, plikt og arbeidsmoral. Heres, hvorfor jeg finner det interessant. I 2007 lot Tom Osborne Bill Callahan lide i mer enn en måned da alle visste at Callahan ikke kom tilbake. Det var en formlighet som jeg fløy til Baton Rouge og skrev om Bo Pelinis kandidatur til Nebraska-jobben den 6. november. Ville Osborne ha gjort det annerledes i dag, tviler jeg på det. Men konvensjonell visdom har endret seg dramatisk. Den gjennomsnittlige A. D. sannsynligvis ville ha sparket Callahan etter 36-14 tapet til Texas AampM som var Osbornes første lørdag på jobben. Hvis ikke, så definitivt etter 76-39 beatdown i Kansas, NUs femte-straight tap. Det er vanskelig å tro at Callahan holdt opp med pressekonferanser. Uslått å si mildt. gtgt Snakker om rosa slips, skjønner du noensinne hvem du ville vært Nebraskas hovedtrener hvis Shawn Eichorst hadde sparket Bo Pelini etter 2013 Iowa-spillet, i stedet for 2014 Pelini og hans ansatte trodde de var ferdige da Hawks dominert NU, 38-17. (Tydeligvis var Regentsrådet uenig). Mike Riley ville sannsynligvis ikke vært interessert ting som ikke hadde blitt sur med Oregon State Administration ennå. Det er ingen sikkerhet Eichorsts plukke ville vært på denne listen, men disse er gutta som tok nye jobber etter 13 sesongen. Ikke veldig imponerende. gtgt En high school fotball trener i California har ingen armer og ingen ben. Fantastisk. Lørdags Lokale resultattavle

No comments:

Post a Comment