Tuesday 3 October 2017

Eve Online Trading Poster


Game Eve online anses å være et av de mest fremtredende og populære online spill. Den har allerede vunnet hjerter med titusen fans fra hvert hjørne av verden, og deres nummer fortsetter å vokse. Eve Online er en helt utviklet spillverden. Når du har dratt inn i det, vil du elske det for alltid. I 2008 ble Eve online tildelt en tittel Game of the Year, og det er mange grunner til det. Velutviklet gameplay, ekte livsøkonomisk modell og svært fengslende spillverden kan ikke gripe oppmerksomheten din og vinne beundring. For å krone det blir alle hver enkelt spiller med på samme server, noe som gjør spillet enda mer interessant. Konkurrer med andre, utvikle strategien din og bli toppspilleren alt er mulig i Eve online. Hva gjør Eve Online så spesiell Det er mange ting i Eve Online som gjør det spesielt. Man kan bli med i økonomiske og krigsallianser og guilds med andre spillere, utvikle sin egen strategi og nyte mange flere funksjoner. Eve Online tilbyr en spiller et annet univers med egne regler, valuta, som heter Eve isk, elementer og tegn. Spillet utvikler seg kontinuerlig, slik at du aldri blir lei av det. Du vil finne mange aspekter av Eve online verden som ligner på din egen, noe som gjør spillet enda mer fascinerende. Føl deg interessert Lar oss lære mer informasjon om spillverdenen. Eve online isk spill valuta Som du sikkert vet, har spillet sin egen valuta Eve isk. Man kan bruke den til ethvert formål. Normal person bruker penger: Du kan kjøpe Eves skip. våpen, spesielle gjenstander, bøker for å skaffe seg spesielle ferdigheter og mange andre ting. Generelt Eve online isk er designet for å gjøre ditt gjennomgang av spillet lettere og underholdende. Med Eve isk må du ikke vente i uker for å få en annen modul klar eller gjenstand ulåst. Man bør nevne at du ikke bare kan bruke, men også tjene penger i spillet, så du må holde balansen og spore utgifter. Men generelt valuta gjør spillet mye morsommere. Bruk Eve online isk, og spillet vil betale deg tilbake med enda mer mettede spillaktiviteter. Som du ser, er alt ganske enkelt, og hvis du er tom for spillvaluta, kan du alltid kjøpe isk på nettstedet vårt og fortsette spillet ditt. Hva kan dette nettstedet tilby deg? Denne nettsiden ble laget av de som produserer Eve Online eller spiller det profesjonelt og derfor har god tilgang til Eve online isk. Vi er et team av dem som gjør Eves verdener mulig, så her kan man få så mye av Eve isk som han trenger. Dessuten, siden vi er nært knyttet til dette spillet, tilbyr vi deg ikke bare valuta selv, men også muligheten til å kjøpe Eve-konto, moduler, skip og alle andre ting som er tilgjengelige i spillet. Vi kan tilby deg selv piloter lisensutvidelser (Plex) med spesialfunksjoner. Så hvis du vil kjøpe plex, bare gi oss beskjed. Vi ønsker å være ærlig med deg og fortelle deg at KKP ikke godkjenner slik handel med Eve online isk og ved samarbeid med oss ​​bryter du med spillelisens-EULA. Likevel er enhver operasjon gjennom vår nettside nesten umulig å spore. På denne måten kan du kjøpe Eve-konto eller sende enkelt uten bekymringer for å bli fanget. Spillet tilbyr mange økonomiske muligheter og allsidighet av Eve-markedet skaper beskyttelse for kontoen din. Hva kan jeg kjøpe her Som vi allerede har fortalt, tilbyr vår nettside et bredt utvalg av alternativer: man kan enten få Eve isk selv og bruke dem på egen måte eller kjøpe varene selv om det er skip, moduler eller noe annet. Det er din strategi og ditt valg, og vi er i vår tur klar til å tilby deg det bredeste spekteret av de mulige elementene og ubegrenset mengde spillvaluta. Og vær spesielt oppmerksom på et alternativ til å kjøpe Eve-konto. som betyr at du kjøper Eve karakter med allerede utviklede ferdigheter og enkelte gjenstander som er til disposisjon. Full-pack forsiktig oppdratt og lært bare for deg Dette er en god variant for de som ikke vil bruke mye tid på treninger og ønsker å komme ned til mer kompliserte oppgaver med en gang. Et annet alternativ er å kjøpe Eve plex. som er et slags abonnement på spilletid. Det finnes to typer abonnementer: plex som varer i 30 dager og Eve gtc som varer i 60 dager. Bruke dette nettstedet for å forlenge abonnementet er mye bedre for deg siden prisen vi tilbyr er de laveste på Internett, og de er utvilsomt lavere enn de offisielle prisene. Så hvorfor skal du betale mer for å motta det samme Du kan være sikker på at disse operasjonene er helt trygge. Vi selger alle elementene fra våre ekte kontoer fra et tegn til et tegn. På denne måten ser alle operasjoner på systemet helt normalt. Vi selger bare de tingene vi har tjent oss selv, slik at systemet ikke kan spore noe galt. Med vår hjelp kan du motta noe element eller mengde Eve isk du vil ha. Du kan kutte ned tiden som trengs for å trene og kjøpe Eve-konto med et tegn du alltid drømte om. Det er ikke noe skip eller en bok med ferdigheter du ikke kan kjøpe. Vi legger merke til at det er nær korrelasjon mellom nivået på kontoen din og skipene du bruker. Det er ikke noe poeng å kjempe med svake skip og velutviklet karakter eller bruk svært dyrt skip og lavt nivå karakter. Bare en kombinasjon av en dyktig karakter og høyt nivå elementer vil gi deg fruktbare resultater. Vår nettside gir deg en flott sjanse til ikke å vente lenge og få alt umiddelbart. Med oss ​​vil du få mest mulig ut av spillet og hoppe over rutinen for å stige til toppen. Du vil være blant de sterkeste spillerne fra begynnelsen, og det er ikke det som hver nybegynner drømmer om. Vår nettside åpner deg for en dør til den allsidige verden av Eve Online. Hvert hjørne av spillet vil bli åpnet for deg, venter når du tar hensyn til det. Du kan kjempe med enhver spiller du vil være det noen fra Eve Olympus eller noen som nettopp har startet sin vei på Eve Online. Få deg til å starte posisjoner mer fordelaktig og tjene mer Eve online isk ved hjelp av din nye konto. Nyt billige plex priser. stort utvalg av skip og andre varer og selvfølgelig den unike sjansen til å kutte veien til toppen av Eve Online worldSpaceships of EVE Online Denne sammenligningstabellen viser det store utvalget av skip tilgjengelig for spillerne i EVE Online. Romskip i sciencefiction massivt multiplayer online spill EVE Online er organisert i en rekke størrelsesklasser, hvor hver klasse dekker et stort utvalg av skip i sine egne kategorier. Noen av de nyere fartøyene i EVE-universet er massive i forhold til andre skip, slik som Titan. Skipskarakteristikker Hvert romskip innenfor EVE-universet har et annet sett av egenskaper og kan utstyres med forskjellige kombinasjoner av moduler som er underlagt deres passende krav. Skipsegenskaper inkluderer: Modulspor (høy, mid og lav, se nedenfor) Strømnettet CPU Kondensatorstørrelse og oppladningshastighet Skjerm-treffpunkter, oppladningshastighet og motstander Armor-treffpunkter og - resistanser Struktur-treffpunkter Velocity og fleksibilitet Målområde og maksimum antall mål Signaturradius Lastfartsstørrelse Drone Bay-størrelse Sensorstyrke og oppløsning. Med det bemerkelsesverdige unntaket av modulspor, kan nesten alle disse egenskapene ytterligere modifiseres av moduler og ferdigheter. I mange tilfeller er det en ferdighet knyttet til et bestemt aspekt som vil påvirke hvert skip som spillerpilotene (ingeniørfagligheten øker skipets totale strømnettet, for eksempel), men noen egenskaper, som drone bay størrelse, er generelt faste, med bare noen få skip som mottar bonuser til dem (f. eks. hvert nivå i Assault Ship-ferdighetene vil øke størrelsen på Ishkur-angrepsfrikaten drone bay med 5m). Modulspor Moduler kan monteres i høye spalter, midtspor og lave spalter. Høye spor er ytterligere begrenset av antall hardpoints (turret eller launcher) hvert skip har. Turret hardpoints brukes til å passe pistoler (projektile eller hybrid), energilaser og gruvelasere, mens lanseringshardepunkter brukes til å passe til rakett - eller rakettskyttere. I tillegg er det moduler som passer inn i høye slisser som ikke krever hardpoints, for eksempel cloaking enheter, og energi vampyrer. Midtspor kan brukes til fremdriftsmoduler, elektroniske krigsmoduler, skjoldforlengere, herdere og boostere og kondensatorboosters. Low slots kan brukes til ekstra rustning, reparatører, lastutvidelser og våpenassistentmoduler. Standard Frigates har mellom 6 og 10 modulspor med 2-4 høy, 1-4 midt og 1-4 lav. Standard Destroyers har 13 modulspor med 8 høy, 1-4 midt og 1-4 lav. Standard Cruisers har mellom 11 og 15 modulspor med 4-6 høy, 2-6 midt og 2-6 lav. Standard Battlecruisers har 16 eller 17 modulspor med 6-8 høy, 3-5 midt og 4-6 lav. Standard slagskip har 18 eller 19 modulspor med 6-8 høy, 3-8 midt og 4-8 lav. Standard Industrial Ships har mellom 5 og 12 modulspor med 1-2 høye, 2-5 midt og 2-5 lave. Standard Mining Barges har mellom 4 og 6 modulspor med 1-3 høy, 1 midt og 2 lav. Faction og Tech II-skip har vanligvis flere modulspor enn deres Tech I-kolleger. Eksempel: Bantamfregatten har 2 høyspor begge turret-hardpoints, uten lanseringshardepunkter, sammen med 2 midtspor og 2 lavspor. Scorpion-slagskipet har 6 høyspor, inkludert 4 turret-hardpoints og 4 raffineringspoeng, sammen med 8 midtspor og 4 lave spor. Racial Distinctions Hver av de fire spillbare løpene i EVE Online har individuelle kategorier i hver av skipklassene. Det eneste unntaket er gruveflåten, som er felles for alle fire løpene. For eksempel er det fire skyttelbusser tilgjengelig i spillet - Caldari, Gallente, Amarr og Minmatar - som er de samme med hensyn til ytelse, men varierer i utseende. I tillegg til disse fire grunnleggende fraksjonene finnes det sjeldne NPC fraksjon-elementsships som vanligvis har bedre attributter enn deres spillbare fraksjonskvivalenter. Skipene i hver fraksjon gjenspeiler de estetiske og militære filosofiene utviklerne har valgt å knytte seg til den fraksjonen og krever et annet sett av ferdigheter å bruke (bortsett fra skyttelbusser). Skip kan fløyes av enhver spiller uavhengig av rase, så lenge de nødvendige ferdighetene er trent trenet, noe som er enkelt å gjøre. Caldari-skip stole vanligvis på deres skjold for beskyttelse. De lener seg tungt mot missiler og jernbanevåpen i lovbrudd, og dermed gjør det hovedsakelig kinetisk skade. Mens missiler har fordelen av å kunne håndtere alle skader, har Caldari-skipene en tendens til å motta bonuser for kinetisk skade, og dermed favoriserer skadetypen for begge hovedvåpen. Caldari er også kjent for fielding dedikerte Electronic Warfare fartøy (The Griffin fregat, Blackbird cruiser, Rook recon skipet og Scorpion slagskipet). Estetisk lene de seg mot asymmetriske geometriske mønstre, og har en tendens til å navngi sine skip etter dyr. spesielt fugler. Noen av de mer høyteknologiske skipene er også oppkalt etter mytologiske skapninger, som Phoenix-klassen dreadnought, eller Leviathan-titanen. Skrogene deres er vanligvis fargede bare gunmetal. vanligvis med bånd av rød maling rundt viktige komponenter som motorene og blinkende kjørelys. Gallente-skip foretrekker å rustningstank når de er på defensiv, mens de vanligvis angriper med blaster og bekjempe droner. Også, Gallente skip har de sterkeste strukturer ut av de 4 løpene. Mange Gallenteskip er spesialiserte droneships med bonuser til drone skade, rekkevidde, bæreevne, eller en kombinasjon av disse, for eksempel Ishkur-assaultskipet, Vexor-klassen cruiser, Ishtar heavy assault skipet, Myrmidon battlecruiser og Dominix slagskipet. Estetisk er de betydelig mer fargerike enn Caldari-fartøy, med Gallente-designetikken som foretrekker glatte, buede linjer som ofte gir dem noe organisk utseende. Gallente-skip er oftest kjedelige metalliske farger som strekker seg fra sølv gjennom bronse til verdigris, og kalles noen ganger for figurer ut av kulturelle mytologier (Ishkur. Ishtar. Enyo), eller er oppkalt på latin (Thorax, Navitas, Incursus). Amarr-designetikken er rettferdig: de favoriserer skip med tykk, holdbar rustning, med laservåpen. Hvor de andre løpene har en tendens til å markere minst ett skip med en alternativ misjonsprofil (spesielt i sine cruiserklasser), går Amarrians sjelden langt fra dette kjernedesignsprinsippet. Selv om denne ufleksibiliteten kan gjøre Amarrian-skipets taktikk forutsigbar og lett motvirket, er tilnærmingen fortsatt populær, da den er relativt ukomplisert, og fremdeles gir gode resultater. Deres skip er delt inn i to generelle kategorier: skaderorientert skip og rustningsorienterte skip. Retribution assault skipet, Omen cruiser, Zealot heavy assault skipet og Armageddon slagskipet alle har en eller flere skader eller hastighet av brann bonuser og fokus på rå laser skade. Punisherfregatten, Maller cruiser, Sacrilege heavy assault skip, og Apocalypse og Abbadon slagskip fokuserer på evnen til tankskader. Siden Amarr er et stort imperium under kontroll av mange forskjellige familier, har de også andre designfilosofier i tillegg til de to viktigste. For eksempel, voldgiftsmannen. Forbannelse. og pilegrim er alle rustningstanker, mens hevn og helligdom er hybride lasermissile skip. Estetisk synes Amarr å låne fra Art Deco. med en tendens til de utsmykkede, favoriserte buede gylne skrogene, ofte innskrevet med ikonografi knyttet til Amarrian-religionen. Symmetri er et vanlig designelement i skip av Ammarian konstruksjon. Amarr skip navn er ofte forbundet med religiøse vilkår og navn, for eksempel Armageddon og Apocalypse slagskip, Avatar titan og Omen cruiser. Minmatar-skip har en særegen tilfeldig eller uhyggelig design som har delt EVE-fellesskapet - mens mange mennesker forverrer det urte utseendet på Minmatar-skipene ved siden av de mer solide strukturer av de andre løpene, mange andre spillere elsker det mer ramshackle, utilitaristisk design av Minmatar fartøy. På grunn av dette er en vanlig løpende gag i EVE Online-samfunnet sammenligningen av Minmatar-skip til junkyards. eller sier at de er hauger av stillaspole holdt sammen av kanalbånd. Når det gjelder kampfilosofi, er de rettet mot hit-and-run kamp og er vanligvis de raskeste skipene i spillet. Deres langdistanse våpen system, artilleri prosjektil, har relativt lav skade over tid, men en ekstremt kraftig single streik, noe som gjør den ideell for raske streik. Deres kort rekkevidde våpen system er autocannon og har en lavere single strike skade, men en høyere brannfrekvens, noe som gir den en høyere total skade og gjør den egnet for langvarig kamp. Minmatar skip er rettet mot både skjold og rustningstanking, avhengig av egenskapene til hvert skip. Minmatar-skip er betraktet av noen som ferdighetsintensive på grunn av at enkelte skip er tilpasset både tårn og missilbåter. Skipsnavnene inkluderer dyr (Jaguar og Wolf-angrepskipene), bladvåpen (Stiletto interceptor, Scythe cruiser), navne for vind (Tempest og Typhoon slagskipene, Cyclone and Hurricane battlecruiser), navn på norsk mytologisk opprinnelse mordskip, Ragnarok-titan med sin Gjallarhorn Doomsday-enhet, Huginn og Muninn elite kryssere, og Naglfar Dreadnought) og navn man vil forholde seg til vold og ødeleggelse (Rupture and Stabber cruisers). Teknikk jeg sender. Skytten er den minste skip type. Det er veldig smidig, veldig rask og veldig billig. Pendelbusser har imidlertid dårlig forsvar, de kan ikke være utstyrt med moduler, og de bærer bare 10 meter fra lasten. En type eksisterer for hver av de fire store fraksjonene, uten forskjell mellom dem annet enn estetikk. De brukes først og fremst i speidingsoppgaver og å komme raskt fra sted til sted, og de er de eneste skipene som ikke krever ferdigheter å bruke. En kategori av skip bestående av lyse og raske, men forholdsvis skjøre skip. Nye spillere begynner å fly skip av denne klassen. Hvert løp har et bredt spekter av fregatter, hver med en forskjellig misjonsprofil. Generelt har fregattene mangel på holdbarhet og skadeutbytte av de større skipklassene, som i gjennomsnitt har 3-4 pistoler eller missilstartere, men er også betydelig raskere og vanskeligere å treffe. Å være billig, det er ikke vanskelig for en spiller å skaffe seg et fregatt, og i stort antall kan fregattene bli ganske farlige for større skipklasser. En erfaren spiller med riktig utstyr kan også bruke fregattene effektivt ved å tappe kraft fra større skip, kryptere sine varpemotorer, eller binde dem for å hindre dem i å bevege seg (samlet referert til som takling). Dette gjør at spillernes allierte kan bevege seg inn og ødelegge deres nå-immobile byttedyr. Mellom fem og seks fregatttyper finnes for hver større fraksjon, med et ytterligere stort antall spesielle, men sjeldnere, skip også tilgjengelig.160 :) Eksempler: Caldari Kestrel er et fregatt som, mens det ikke er mulig å montere våpen, er i stand til å montere fire missilkastere, og har et relativt stort lasttak i forhold til de fleste fregattene. I motsetning er Amarr Punisher sakte for en fregatt, men har den tøffeste rustningen av enhver Tech I fregatt i spillet, og benytter flere laser tårn. Store flåter av Tech I fregatter (10 eller mer) kan være en utmerket måte for nye spillere å gå opp og kjempe tilbake mot motstandere som går etter dem med mindre antall slagskip og tunge angrepskryssere. Erfarne spillere har også vært kjent for å sette store fregatvinger til god bruk som et billig alternativ til større og mer kostbare skip (A-nivå 3 fregatt, for eksempel Caldari Merlin eller Minmatar Rifter. Selger vanligvis for rundt 250 000 kr på - game markedet mens prisen på et slagskip kan nærme seg 100 millioner kroner), ved å bruke sine større ressurser og ferdigheter til å utnytte fregattene med det beste utstyret og våpenet. Denne taktikken har blitt mindre vanlig med adventen av avanserte Tech II-angrepfregatter og - skjærere. Frigates av Race Destroyers Designet spesielt for anti-fregat krigføring, destroyers har en 50 rekkevidde bonus til små tårn og vanligvis montere åtte små, lette og nøyaktige våpen som er designet for å målrette små agile mål, men er ute av stand til å håndtere betydelig skade på større skip klasser. Imidlertid kommer disse syv til åtte turret-sporene ikke uten pris. Bortsett fra at det er vanskelig å passe åtte av de kraftigste våpnene i sin størrelseskategori, er en -25 rate of fire (RoF) - bonus, som spillmotoren håndterer denne straffen, festet til alle våpnene på en destroyer. Men å ha 50 flere våpen enn de fleste fregattene oppveier brannfrekvensstraffen. Selv om destroyers utmerker seg med deres hensikt å ta ut fregattene, går de veldig dårlig mot kryssere og slagskip, da deres forsvar bare er for svake for å overleve engasjementer med slike større skip. Deres rustning og skjold kapasitet overskrider knappt en fregat, men deres signaturradius er nesten på nivå med en cruiser, noe som betyr at de blir truffet vanskeligere og lettere av cruiser - og større størrelse våpen enn fregatt. Destroyers mangler også kapasiteten til å montere de større pistolene som trengs for å effektivt skade disse større klassene, mens de er av en størrelse som gjør dem relativt enkle for større skip å målrette, noe som gjør destroyers upopulære valg blant PvP-fellesskapet, men når de er utstyrt med tech 2 våpen de har vist seg å være effektiv ved smeltingsteknologi 2 angrepsfrigater og interceptors. En type finnes for hver større fraksjon. Eksempel: Gallente Catalyst destroyer har et betydelig antall tårnfester, men mangler kraften til felt medium eller stor størrelse våpen. Bonusene den gir til en dyktig pilot har tjent det et rykte som et skip som aldri går glipp av. I motsetning til dette gir Caldari-skarven bonuser for å spore i stedet for å spore, noe som gjør det ideelt for å plukke av fregattene på lange områder før fregattene kan brenne tilbake. Destroyers av Race Medium sized vessels designet for å utføre et bredt spekter av funksjoner. Cruisers er større og langsommere enn fregatt eller destroyers, men er betydelig mer holdbare. I mange tilfeller kan de montere færre våpen enn en destroyer, 4-5 våpen i stedet for 8, men deres kraft systemer tillater dem å lande større, mer skadelige mellomstore våpen. Cruisers kommer med et bredt utvalg av misjonsprofiler, og mens noen utmerker seg i kamp, ​​er andre bedre egnet til mer fredelige roller, som lasttransport og gruvedrift. Fire grunnleggende typer finnes for hver større fraksjon. Eksempler: Caldari Osprey er designet som et gruvefartøy, og gir bonuser til spillere som bruker det til dette formålet. Det er imidlertid et noe ineffektivt kampfartøy, i forhold til andre kryssere. I motsetning er Gallente Thorax designet for å bli montert med kraftige, men kortvarige blaster for å engasjere fienden på kort rekkevidde, hvor den også effektivt kan distribuere kampdroner. Cruisers er relativt billige (vanligvis koster mellom tre millioner og åtte millioner kroner), og kan vise seg å være svært effektive i grupper. Cruisers by Race Industrial Ships Industrielle skip er designet for lasttransport. De er store, sakte og nesten helt forsvarsløse, men har langt større lasterom enn de fleste andre skipklasser. Industrielle skip er ikke ment for kamp, ​​og krever vanligvis væpnede eskorte når de er i farlige, lave sikkerhetssystemer. Det bør bemerkes at sporplasseringen av de fleste industrielle tillater noe sneaky bakholdstaktikk. EVE Online fora er vanligvis det første stedet en triumferende industriell pilot vil legge inn når han har klart å kjøre av eller ødelegge en piratkopierende interceptor, mye til forlegenhet på piraten. Mellom to og fem typer finnes for hver store fraksjon. Eksempler: Gallente Iteron-serien består av fem skip, hver med større kapasitet enn sist. Iteron Mark V har den største grunnleggende lastekapasiteten til et industrisertifikat, men krever at spilleren investerer betydelig tid i ferdighetsopplæring før den kan fløyes. I motsetning har Amarr Bestower en mindre lastekapasitet, men er også betydelig mindre ferdighetsintensiv. Industrielle skip ved Race Iteron Mark III Battlecruisers Fallende mellom kryssere og slagskip er kampkryssere, som navnet tilsier, hovedsakelig designet med kamp i tankene. De tjener også rollen som flåtekommando i småskala engasjement på grunn av bonusene de har for montering av gjengassistansmoduler, noe som øker offensiv og defensiv evne til flåten de er knyttet til. De har en litt større skadeutgang enn en cruiser, med 7-8 (med unntak av myrmidon, med 6, men en stor drone bay) våpen i motsetning til 4-5 på en cruiser. De kan også ta mye mer skade enn en cruiser alene kan ta. I mange sanser er kampkryssere til kryssere som destroyers til fregatter, bortsett fra at kampkryssere er betydelig mer populære enn destroyers. I forhold til kryssere er deres store ulempe annet enn deres betydelig høyere pris deres større signaturradius og redusert manøvrerbarhet. Det er mye lettere for et slagskip store våpen å slå en kampkrypere enn en cruiser på grunn av deres økte størrelse. I tillegg manøvrerer kampkryssere langsommere enn kryssere, selv om de svinger sakte enn slagskip i visse tilfeller. Det finnes to standard battlecruiser-typer for hvert løp, Harbinger, Drake, Myrmidon og Hurricane har blitt utgitt i Revelations-utvidelsen nær utgangen av 2006 (denne utvidelsen forbedret også smidigheten til alle eksisterende kampkryssere). Eksempler: Caldari Ferox er avhengig av sterke skjold for å avværge skader, og er designet for å montere en kombinasjon av langrangerte skytevåpen og rakettskyttere. Den Amarriske Profetien. På den annen side er det avhengig av slitesterk rustning og batterier av laserpistoler. Battlecruisers by Race Verdt å merke seg er at kampkryssere er det eneste fartøyet i tillegg til transportører, motherships og titans som effektivt kan passe krigsføringsmoduler, noe som gir noen ganger 50 bonus til gjengen i et spesielt område. Ofte vil en spiller trene krigsmodulmoduler hvis de er på vei til Tech II-kampkryssvarianter, kommandoskipene. som får en effektiv bonus til bestemte typer krigsføringskoblinger avhengig av rase. Battleships Battleships er en flåtestøtter, og mest erfarne spillere vil eie minst en. Selv om de er tregere enn til og med kampkryssere, er de betydelig mer holdbare, og kan montere imponerende ildkraft i form av store våpen, og vanligvis 6-8 våpen. Tre typer standard slagskip eksisterer for hvert løp, Rokh, Abaddon, Hyperion og Maelstrom som nylig har sluppet ut i Revelations-utvidelsen. Eksempler: Gallente Dominix er kjent for oppsett med energi vampyrmoduler og kraftige droner. Amarr-apokalypsen. som alle Amarr-skip, er avhengig av holdbar rustning for værskader, og er designet for å distribuere et stort antall skadelige laserturretvåpen. Battleships ved Race Mining Barges Designet spesielt for gruvedrift, i motsetning til andre skip, er gruveflåter ikke rasspesifikke, da deres design stammer fra NPC Corporation ORE. Gruveflåte er effektivt ubevæpnet, selv om deres store dronebukter (antagelig opprinnelig beregnet for distribusjon av minedroner) tillater dem å distribuere opptil fem kampdroner som gir tilstrekkelig forsvar i høysikkerhetssystemer. Det ville være veldig uklokt for en spiller å gruve i et lavt sikkerhetssystem i en gruvebarge uten en velbevart eskorte. Mining Barges (sammen med deres Tech II Exhumer kolleger) er også unike fordi de er de eneste skipene som kan passe til høydrevne strip mining moduler og is minearrangører. Eksempel: Covetor er det mest effektive Tech I gruveskipet i EVE Universe. Det kan passe tre stripe gruvearbeidere, som kan min 20-30 mer enn Apokalypsen og Rokh. Den 2 beste ikke-lekteren Tech jeg skiper for gruvedrift. Fraksjonskip Dette er skip som er spesifikke og unike for visse NPC (pirat eller andre store) fraksjoner. Bare fregatt, cruiser og slagskip fraksjon skip eksisterer på dette tidspunktet. Disse skipene er betydelig bedre enn deres teknikk jeg motparter, men ikke nødvendigvis bedre enn Tech II-skip. De har imidlertid ikke så høy kompetanse som Tech II-fartøy. Tech II slagskibe eksisterer ikke, og dermed forlater fraksjonskampskip som de mest kraftige fartøyene i denne klassen. Den eneste i spillkilden for Faction Ships og deres Blueprints er agenter, fraksjonskilder og komplekser. På grunn av dette er fraksjonskar relativt sjeldne, med noen mer vanlige enn andre. Dette etterlater ofte Faction-skip betydelig dyrere enn Tech II-fartøy. Eksempel: Caldari Navy Issue Raven (CNR) regnes som den kraftigste raketten båten som lett finnes på markedet med syv Launcher hardpoints. CNR har også imponerende skjold og rustning, noe som gjør det til en favoritt for å kjøre på høyt nivå oppdrag. Mange fraksjonskampskip koster opp til en milliard ISK (omtrent like mye som en transportør) Amarr Navy Slicer Caldari Navy Hookbill Gallente Navy Comet Republic Flåte Firetail Augoror Navy Issue Caracal Navy Utgave Stabber Fleet Issue Vexor Navy Utgave Apocalypse Navy Issue Megathron Navy Issue Raven Navy Issue Tempest Fleet Issue Tech II skip Tech II refererer til skip som er i hovedsak oppgradert, kraftigere versjoner av lavere nivå fartøy. Tech II-skip er like i utseende til deres foreldre klasse (unntatt for stealth bombefly, som kan se veldig forskjellig fra deres t1 klasse). forskjellig i tillegg av ekstra slots, bukter eller motorer, og i fargen på skipets hud. (I de følgende avsnittene er T1-hullet som er endret, oppført i parentes) Tech II-fartøy har mye bedre evner og fyller vanligvis en høyt spesialisert rolle. De krever omfattende spesialisering for å fly eller bygge, og tilbudet er begrenset av antall tegninger for produksjon. På grunn av den ekstreme sjeldenheten til tegningene som kreves for å lage Tech II-skip, kan selgerne få en fortjeneste på 500 eller mer. Noen skip er ganske enkelt ikke så etterspurt, og fortjenesten på disse skipene er mye lavere. Det begrensede antall Tech II-tegninger og fastbyggetider forhindrer en økning i skipproduksjonen, noe som fører til et selgermarked. Det har vært påstander om prisfastsetting med Tech II-skip, og selv om dette kan være sant med visse andre spill i spillet, har disse ikke blitt bevist i juni 2006 med hensyn til noen skip. Covert Ops Disse Tech II fregattene er designet for å montere cloaking systemer som tillater dem å passere uoppdaget. Selv om de er ganske skjøre, er de designet for å kunne forsvinne når truet. Disse skipene er også en stor hjelp i større grupper som speider og annen taktisk bruk. Den skjulte opsfregatten er i stand til å montere en skjult opscloaking-enhet som gjør det mulig å dreie seg mens det er klemt. De utmerker seg også på å finne skjulte fiendtlige skip gjennom bruk av scan-prober. Det må imidlertid utvises forsiktighet ved bruk av kappingsapparater på grunn av at kappingsenheter vil deaktivere hvis skipet kommer innenfor 2 km av noe annet skip eller himmellegemer, for eksempel asteroider, stargater. romstasjoner eller lastcontainere. I tillegg kan kappingsapparater ikke aktiveres når et annet skip har en lås på deg, så det er vanlig praksis for skjulte opsskip å ha en betydelig mengde elektronisk krigføring, vanligvis i form av ECM (target jammers) eller Sensor Dampeners for å bryte låse og slippe bort cloaked. Den stealth bomberen monterer båtskipsklasse cruise missile launchers slik at den uventet kan utheve og distribuere betydelig brannkraft før cloaking igjen. Den stealth bomberen er imidlertid ikke i stand til å krype gjennom rommet mens det er skjult. Eksempler: Caldari Manticore stealth bomber er like i utseende sin Tech I motstykke, Kestrel fregatten, men har flere stealth evner. Det er i stand til å montere cruise missile launchers som sine powergrid-systemer er spesielt kalibrert for å håndtere strømmengder de modulene krever. Covert Ops Skip med Race Command Ships Command Ship er Tech II-versjonen av kampkryssere, delt inn i feltet og flåten underklasser. De er designet for å kommandere og bistå flåteoperasjoner. Feltkommandoskip kan bruke engangsbistandsmodul, som kan deres Tech I kolleger, og har sterke forsvar og utrolige offensiv evner. Fleet-kommandos skip har mer begrensede støtende evner, men svært sterke forsvar, og kan bruke opptil tre gjengemoduler. Fleet kommandoen skip har vært kjent for å overleve skader fra flere slagskip. Eksempel: Amarr Damnation kan bruke tre pansrede krigsføringsmoduler og motta en bonus for effektiviteten. Dette gjør det ekstremt kraftig som hjelp til en stor flåte. Gallente Astarte er en ekstremt kraftig brawler, i stand til å gjøre sterk skade mens man tømmer tungt brann. Command Ships by Race Transportskip Transportskip er Tech II-versjonen av industriklassen designet for å transportere last gjennom farlige lavt sikkerhetssystemer. Mens det fortsatt krever en eskorte for sikkerhet, er transportene i stand til å overleve bestemte angrep som ville ødelegge Tech I Industrials grunn av deres mangel på forsvar. Det er to underkategorier av transportskip. Blokkeringsløperen er et veldig raskt lite lasteskip med inneboende motstand mot kretsavbrudd, mens den dype romtransporten er tregere, men har mer last og bedre forsvar. Transportskip er svært populære for transport av høyverdig frakt både innenfor og utenfor sikker plass, da de kan ta flere løfter fra slagskip uten fare for ødeleggelse, mens en standard industri kan bli ødelagt av den første volleyen. Eksempler: Viator-blokkeringsløperen kan utstyres med en microwarpdrive for å gå over 2,5 km, fem ganger standardhastigheten til det raskeste skipet som er tilgjengelig (en shuttle). Dette gjør det enkelt å omgå trusler om at vanlige industriskip ikke kunne unngå. Occator dype romtransport, derimot, kan holde to til fire ganger mer last og har veldig tung rustning, men er utrolig treg, spesielt med lastutvidere montert. Transport skip etter Race Deep Space Transport Bustard (Badger Mark II) Occator (Iteron Mark I) Viator (Iteron Mark IV) Den avanserte versjonen av gruveflåten er exhumer-klassen. Disse skipene har nytte av forbedret beskyttelse og gruvedrift. Det finnes tre forskjellige typer. I motsetning til vanlige gruveflåter, hvor de større, dyrere skipene iboende er bedre på gruvedrift, har de tre oppgradere hver en bestemt rolle som den utfører bedre enn noe annet gruveskip. The Skiff er spesialisert på Deep Core Mining, Mackinaw er spesialisert på gruveis, og Hulk er den spesialiserte asteroide gruvepråten til de tre oppgradere. Kapitalskip Kapasjonsskip er meget store skip designet for store operasjoner, som vanligvis finnes i mellomstore til store størrelse eide selskaper. Mens en (spesielt velstående) solo-pilot kan finne en rolle for et fraktfly i handel, blir de først og fremst brukt til å starte og drive større stjernebaser i dyp 0,0-plass. Kapasitetskampene brukes best til flåteoperasjoner og lider av betydelige sårbarheter hvis de ikke støttes riktig. Morships og titans kan ikke dokke på vanlige stasjoner på grunn av deres størrelse. På grunn av deres uoverkommelig dyre priser, kan bare de rike aktørene eller selskapene ha råd til disse klassene av skip. Freighters Besittelse av de største lastene i enhver skipklasse i spillet (rundt 40 ganger den beste industriklasseskip), er fraktreder veldig store og reiser veldig sakte. De kan ta opp lange perioder (over 30 sekunder) for å justere for kjede, og i kjede reiser de veldig sakte (0,7aus). Dette gjør selv moderat lange warps (say 35 au) tar nesten et minutt i warp, og lange warps over 100au tar over 2 minutter. Freighters er også helt ubevæpnet uten rom for endring eller utvidelse. Deres uovertruffen kapasitet for lasttransport gjør imidlertid fraktpersoner svært verdifulle varer til bedrifter eller spillere som trenger å flytte store varer eller store mengder materialer fra ett sted til et annet med en stor eskorte. Freighters kan bære mange skip innenfor sitt hold, forutsatt at de har blitt pakket for transport, men er ikke i stand til å bære noen klasse klasse skip innenfor deres hold som den minste har et pakket volum på 1mil m, mens den største fraktbåten bare kan bære 980.000m 3 med høyeste ferdigheter. En fraktklasser eksisterer for hver større fraksjon. Freighters koster ca 900-1000 millioner kroner å lage (avhengig av markedsverdien av mineraler), men krever om lag 5 milliarder kroner av tegninger og kan ta mer enn en måned med byggetid (for komponentdeler og inkludert rundt 11 dager for skip seg selv). Blueprint-originaler blir vanligvis brukt på grunn av den overdrevent lange uken som flygerblåkopier tar for å kopiere, men det er ikke ukjent for noen bedriftspersoner å produsere noen få eksemplarer av blåkopier når de har fullført sine egne fraktører for å redusere overhead. Disse selger for tiden rundt 150 millioner kroner hver. KKP synes å ha omsatt navnene på Gallente og Caldari fraktene. Hvert teknisk II og hovedstadsklasse Gallenteskip, bortsett fra Obelisken, er oppkalt etter en guddom eller betydelig mytologisk figur, men Caldari Charon er oppkalt etter at de sies å ferge de døde sjeler over elven Acheron (en gren av Styx) i gresk mytologi. Ytterligere forvirring stammer fra at Charon var sønn av Erebus og Nyx. som ble brukt til å nevne Gallente titan og mothership klasser. Det må også bemerkes at Charon ikke ville passe Caldari-navngivningssystemet, da fartøyene i det rase nesten alltid er oppkalt etter dyr. Eksempler: Caldari Charon-fraktøren er kjent som den største av disse skipene, med et lastbehov på 785 000 m (5 til 25 avhengig av ferdigheter), men er også den tregeste. Gallente Obelisk fraktfartøy med 750.000 m lastekapasitet og 65 ms hastighet er populær på grunn av at mange haulerpiloter naturlig nok vil møte en av fartøyets forutsetningskompetanse i løpet av treningen. Gallente Iteron Mark V-lastbilen har største hold på ethvert industriklasseskip og er derfor en av de mest populære industriene i spillet. Både Iteron Mark V og Obelisk krever at piloten har trent ferdighetene Gallente Industrial til nivå 5 for å kunne fly dem. Freighters by Race Dreadnoughts Dreadnoughts er kamphemmer. De er i stand til å montere våpen i stor størrelse, som normalt kun kan monteres på stasjonære plattformer. Dreadnoughts er også langt mer holdbare enn selv de tøffeste slagskipene og de store angrepskryssene. Dreadnoughts er utviklet mer for utvidede sieger av statiske installasjoner, som for eksempel stjernestasjoner eller spillerselskap eide stasjoner. Despite their massive ability to absorb damage, dreadnoughts tend to require fleet support or face the risk of being overwhelmed by enemy counterattacks. Dreadnoughts also have the ability to enter siege mode, quintupling their offensive and defensive capabilities but rendering them unable to move and unable to hit smaller ships as the siege module reduces the tracking of turrets and the explosion radius of torpedoes by 92.5 1. One dreadnought class exists for each major faction. A dreadnought costs about 1.2 billion ISK in minerals to make at-cost, selling for about 1.8-2.2 billion on the open market. Example: The Amarr Revelation is known for its powerful laser batteries and having the strongest armor tank out of any ship in the game. The Gallente Moros isnt as tough as the Revelation . but is the only dreadnought that can effectively defend itself from smaller ships due to its massive bonus to combat drone hitpoints and damage. Dreadnoughts by Race The carriers main offensive capabilities revolve around the deployment of super-heavy combat drones known as fighters. Carriers also fill a support role with bonuses to remote repairing. Carriers are able to operate the fighters remotely, and assign them to other commanders, allowing them to fill a role away from the immediate frontline. Carriers are also capable of carrying a limited number of frigates, as well as possessing a small corporate hangar. While motherships are technically carriers, the vast difference in cost between them and carriers generally results in them being assigned their own, second category. A carrier costs about 800 million ISK in minerals to make. Example: The Gallente Thanatos is the most popular carrier for combat situations due to its fighter damage bonus, while the Amarr Archon is considered the best for armor tanking because it can fit 3 capital armor repairers making it very hard to kill, if supported with a strong fleet. Carriers by Race Motherships Motherships are similar to carriers but considerably larger and are the second largest spaceships in the game. Motherships offer all the same features as a carrier, but in considerably greater amounts (double the number of fighters for instance), and are completely immune to all forms of electronic warfare. Furthermore, motherships contain a ship and items hangar in which the owning corporation can store combat equipment. Motherships can fit cloning vats, allowing rebirth for allied pilots should they be killed in action. This saves the pilot a lengthy trip back from the nearest station cloning vat, and gets them back into combat. In material costs, a mothership costs around 15 billion ISK to make. This cost is considerably higher if one has to invest in the BPOs necessary for construction. Construction of a mothership takes approximately 3-4 weeks. Motherships, along with titans, are the only ships that cannot dock at a station and so they must be permanently in space. This means players must either sit in them until they are destroyed, or leave them in a protected area when not flying one. Despite being intended for alliance level warfare, one of the first Motherships built actually went to a small pirate corporation. This has caused some of the major alliance powers in the game to begin controlling the construction of these behemoths. Examples: During the last week of Marchfirst week of April of 2006, the first two known player built motherships were completed, both Nyxes . Band of Brothers were awarded two Wyvern class ships in the Caldari Alliance Tournaments. Several corporations and alliances now own their own motherships, including Red Alliance, Lotka Volterra, TunDraGon, Dusk And Dawn and The Establishment. The Gallente Nyx remains the most popular vessel due to her superior damage output. Motherships by Race Titans are the largest ship type in EVE, rivaling major cities in size. They can perform the same fleet functions and support roles as the Mothership (Cloning, Ship maintenance arrays, ShipItems hangars), and are the only capital ships which can create jump portals through use of the Jump Bridge Array, which enables escort and support ships to move from system to system without the aid of a stargate. Even though a Titan is a massive logistical advantage for the individual or corporation who possesses one, using a Titan in a combat role is often seen as undesirable. While large, their defensive and offensive capabilities are still overshadowed by the Dreadnought and Mothership class capital ships. They do, however, have the capacity to provide more logistical support to a fleet from behind the front lines than any other capital ship, especially when it concerns the Jump Bridge Array. The only real offensive capability of a Titan aside from Capital Sized Weapons is a huge omni-directional super weapon capable of destroying whole fleets of battleships in a single shot - although taking an hour to recharge after a single blast, the presence of a Titan could decide the outcome of any battle. Superweapons can be fired at Cynosural fields in the same system, allowing a Titan to remotely destroy fleets from a safe position. Successful construction of a Titan requires high levels of secrecy, as well as months of skill training and research. This need was demonstrated when Lotka Volterras second, under construction Titan was destroyed by a combined Curse Alliance, Goonswarm, Red Alliance, and other Coalition member fleet. Currently, a Titan takes approximately eight weeks to build (in real time), not including its primary components which are required for construction. One Titan class exists for each major faction. On September 25, 2006, ASCN (Ascendant Frontier) unveiled their Titan (an Amarr Avatar), which was later confirmed by EVE community manager Kieron to be the first player built Titan on Tranquility. On that day, video footage of the titan was released by ASCN. Since then, Band of Brothers has unveiled their own Titan (also an Avatar), and both ASCN and Band Of Brothers have made extensive use of their Titans on the battlefield. On December 8, 2006, Lotka Volterra inaugurated the third known Titan (a third Avatar) with a surprise attack that destroyed 215 enemy ships with a single shot. 1 Shortly afterwards, Dusk and Dawn alliance (D2) unveiled their own Erebus Titan, a Gallente design with bonuses to the armor of its fleet. This is the first Erebus to be built in the game. The Avatar remains the most common type of Titan, with three having been built before any other faction Titan was completed. To date, Seven Titans have been confirmed three of the Avatar class, three of the Erebus class, and one Ragnarok class Titan as of February 2007. Eves first Titan destruction occurred on the 11th of December 2006. The Band Of Brothers alliance caught the Ascendent Frontier (Avatar class) titan in a deep safe spot in the C9N-CC system. 2 They destroyed her with a large force of battle and capital ships while the ASCN pilot was apparently offline. 3 The second demise of a Titan, also at the hands of Band of Brothers, occurred in the YZ-LQL system by capitalizing upon intelligence provided by a spy within Dusk and Dawns alliance. The Titans pilot was covertly aggressed a few seconds before he logged out of the game. Because he had been aggressed, however, the Titan was not removed from the game universe and remained in space, unmanned. The vessel was summarily attacked and destroyed. Due to the special status of these ships, represented by their size, cost, and firepower, all wreckage from destroyed Titans remains in space. Unique and Limited Edition Ships Gold Magnate The Gold Magnate was a unique ship given as the first place prize for the Amarr Championship 4 competition. However, in 2004, Tyrrax Thorrk, the owner of the Gold Magnate . took the ship into combat. Eventually, the ship was destroyed by the infamous m0o pirates and subsequently, the Gold Magnate no longer exists. Silver Magnate Nineteen Silver Magnates were given out as runner-up prizes in the Amarr Championship 4 event. As no more have entered the game since their release, their price has steadily risen. In addition, many have been destroyed, further increasing their value. At the time of their release, they were nearly the most powerful frigate, second only to the even rarer Gold Magnate . The advent of Tech II frigates, however, made the Silver Magnate less notable as a combat ship. Guardian Vexor Fifty Guardian Vexors were given out as part of an event. It is suspected that fewer than 20 still exist today. Their attributes originally are not notable: they were merely Vexors with an extra missile hardpoint. Their value came not from the ability, but solely the rarity of this limited edition ship. However, when changes in game mechanics caused a reduction in the number of controllable drones, this ship was not changed, and its ability to control up to five extra drones made it extremely powerful. Unfortunately, its high price tag ensures that even those who own one will most likely not use it in combat. Opux Luxury Yacht Three of these exist in the EVE Universe. One was acquired when an event actor (movie star) ejected from his Opux Luxury Yacht to commit suicide at a Quafe Ultra event, after which Iece Quaan boarded it and later sold it to the current owner Voogru. The second was given out by CCP to a couple from New Zealand who got engaged on the stage at the 2005 fanfest, both of whom are members of Celestial Horizon. The third is unflyable and currently in orbit of one of the moons in the Lirsautton system. Federate Issue Megathron The Federate Issue Megathron is also an event-related ship, similar to the Imperial Issue Apocalypse . It was handed out in the Crielere Incident 5 to Doc Brown. Doc Brown kept the unique ship for a while, then later sold it to DigitalCommunist, who also held it for a long period of time. More recently, Madcap Magician, the CEO of DigitalCommunists corporation, plotted and eventually stole the ship and subsequently kicked DigitalCommunist from the corporation. Madcap gave it to Entity, a famous collector of rare EVE items and a close friend of Madcap. It is still in the possession of Entity. The ship is far superior to the Megathron in many ways: it has far more grid and CPU, as well as an extra turret hardpoint, low and mid slot. Other impovements are to drone bay, speed and agility. Imperial Issue Armageddon These ships were released in the Amarr Championships. 4 The four teams that MASS defeated each received one Imperial Issue Armageddon . and four Silver Magnates . Everlasting Vendetta, Evolution, BIG and PAK each received one at the time. Shrike is still in possession of hers, as is Detaitiv. WarHounds is currently owned by Tyrrax Thorrk, who acquired it from the Guiding Hand Social Club, who had previously hijacked it from Icarus Starkiller. The ship had passed from WarHounds possession to Icarus Starkiller via the BIG Lottery. 6 ConMal sold his to Entity who still retains ownership of it. The Imperial Issue Armageddon has extra powergrid and CPU compared to normal Armageddons . but its rarity is of course the primary reason for their great value. Imperial Issue Apocalypse Originally four of these ships were in game, but three have been destroyed. These vessels were given out as part of the Amarr Championships. 4 Istvaan Shogaatsu owns the only remaining ship. However, a fifth briefly existed one Imperial Issue Apocalypse was given out as a prize from the BIG Lottery. 6 It was flown by a player named Clone 0, and while moving the ship from one station to another, an attempt was made to destroy it by a group of Minmatar roleplay corporations. It was defended successfully by a group of Amarr roleplayers. CCP took the Imperial Issue Apocalypse back as part of a roleplaying event on the request of the player receiving the ship. Tyrrax Thorrks ship was destroyed by Cult of War during the December 2006 Alliance Tournament, with DeddyMassive striking the final blow 2 after Tyrrax chose not to meet the 15 Billion ISK ransom COW demanded. 91 citation needed 93 The remaining ship is superior to the Navy Issue Apocalypse . due to her much better powergrid and CPU. Her value comes both from her rarity and the fact that the current owner seems unwilling to part with her at any price. State Issue Raven A vastly upgraded Raven with additional slots and eight launcher hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. The Corvus, along with the Storm, was one of the prizes in the Third Alliance Tournament. Further prizes were more regular faction ships. Each member of the winning team was given a choice of either a Corvus or a Storm, and the second team was given the choice of one, so there total number of Corvus and Storms combined is eight. (Reference the Lemonde Article someone please.) This ship was previously called Corvus but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Tribal Issue Tempest A vastly upgraded Tempest with additional slots and eight turret hardpoints, twice as much armor, shielding and structure, boosted powergrid and CPU, and much improved sensors. See Corvus above for more details. This ship was previously called Storm but was renamed to its current name in a patch on January 30. 2007. Game Management, Event and Prototype ships Some ships can be flown by players, but are actually not available to regular players. These are used by Game Managers and Developers or Event actors and may provide their pilots with special commands to help fulfill their roles. Some of these ships are also unfinished concepts. Game Management ships Game Management ships are often of the Jovian faction with skill requirements that in effect are impossible to gain without direct database manipulation. They are used by Game Managers to resolve petitions and by Developers to test new features. Polaris Legatus The Polaris Legatus is a Jovian Frigate exclusively owned by those who have access to the Polaris system, a system that is designed to be the Game Masters headquarters and inaccessible by anyone not authorized to be there. The Legatus has 99 resistances to every damage type in the game, over a million hitpoints of armor and shields, and has the ability to fit a turret that can do extreme amounts of damage. This ship is often used by GMs that are not participating in an in-game event, such as resolving server issues or responding to in-game petitions. Event ships Event ships usually have reasonable attributes in order to allow World Events to unfold in direct interaction with players, and in at least one instance an actor has ejected from an Event ship, which then was boarded by a regular player turning it into a Unique Ship (see Opux Luxury Yacht above). Concord FrigatePopular Topics Recently I wrote about five reasons gamers should give Eve Online 5 Reasons To Give Eve Online A Second Chance 5 Reasons To Give Eve Online A Second Chance Over the past few years CCP Games have made changes to help newbies dig into Eves massive universe, and theyve paid off. Les mer. en beryktet skremmende plass MMO, en andre sjanse. Én grunn til at jeg nevnte er at spillene har en unik inntektsgenerering, noe som gjør at spillerne kan betale for deres månedlige avgift med et spill i spillet som kalles Pilots License Extension. Hvis du kan kjøpe disse, kan du spille Eve gratis, for alltid. De er ikke billige, men for tiden ca 600 millioner kroner (Eves valuta) og stiger sakte, men stabil. Nye spillere med et ryktefartøy og et par millioner plass-dollar kan se på prisen på en PLEX og tro det er altfor dyrt å ha råd til. Faktisk er det ikke vanskelig å komme opp med pengene hvis du vet hvordan. Heres tre måter en nybegynner kan tjene nok til å spille gratis 5 Først og fremst Premium MMO-spill som nå er gratis å spille MUO Gaming 5 Først Premium MMO-spill som nå er gratis å spille MUO Gaming Det er vanskelig å si hvor spillbransjen er på vei, men freemium spill er sannsynligvis en stor rolle i den. Hvor tradisjonelle spill ber om seksti dollar opp foran, tar freemium spill sine. Les mer . Stasjonshandel Kjernekonseptet med stasjonshandel er veldig enkelt. Du sitter et tegn på en stasjon, du har det karaktertrevne handelsferdighetene, og du kjøper varer lavt, enn å selge dem høyt. Forskjellen går i lommeboken din. For å starte handel med stasjoner må du først ha et tegn i en av de store handelsnavene. Disse er, i størrelsesorden største til minste, Jita, Amarr, Dodixie, Rens og Hek. Mindre handelshubber ser et lavere volum av varer, men har også mindre konkurranse, så du bør velge et knutepunkt basert på hvor ofte du planlegger å se på handler. Spillere som liker handel, og ønsker å gjøre det i flere timer, bør gå til Jita. De som bare vil sjekke om handler en gang om dagen (eller mindre) skal gå til Hek eller Rens. Du må også trene karakteren du handler med, hvem er sannsynligvis et alt, i noen grunnleggende ferdigheter. Trade, Retail, Wholesale og Tycoon ferdigheter påvirker hvor mange ordrer du kan ha, og du vil sannsynligvis minst få de to første til nivå 5 og engros til nivå 3 (som lar deg løpe opptil 108 ordrer). Du bør også planlegge å utdanne regnskaps - og meglerforbindelser til nivå 5, da disse ferdighetene reduserer avgifter og megleravgifter (det vil si mer penger i lommen). Ingen av disse er forutsetninger, men du kan begynne å handle mens du venter på dine ferdigheter til å nivåere opp. Når handelskarakteren din kommer til huben du ønsker, må du begynne å kjøpe varer med Bestillingsordre. Disse ordrene forteller andre spillere du vil kjøpe varer til en viss pris. Ideelt sett vil din bestillingsordre tilby mer enn noen andre hvis det gjør det, spillerne vil selge bestillingen din først når de ser på å flytte den aktuelle varen. Når du har kjøpt varer gjennom kjøpsordrer (som kan ta timer eller til og med noen dager), selger du dem igjen ved å selge bestillinger. Igjen, å ha den laveste prisen er vanligvis best, men selvsagt vil du tjene litt fortjeneste. Så, hvilke ting skal du handle Mens det er massevis av teori som omgir svaret på dette spørsmålet, foreslår jeg at du bare laster ned Elinor. et fan-laget verktøy som automatisk kan analysere noe element. Når Elinor kjører, kan du eksportere data til det ved å klikke på Eksporter til fil når du har et element valgt i spillmarkedsvinduet, og Elinor vil beregne margin, volum og fortjeneste for deg. Du bør se etter varer med en margin på minst 10. Også vær oppmerksom på volum tallene hvis de er i de lave hundrevis, må du kanskje vente en stund for en kjøps - eller salgsordre som skal fylles. Når du har disse grunnleggende på plass, er det ikke mye å gjøre unntatt overvåke bestillinger. Sørg for at dine bestillingsordrer betaler den beste prisen, så selg de gjenstandene du kjøper til laveste pris, samtidig som du opprettholder 10 lønnsomhet eller bedre. Du må noen ganger bytte varer du kjøper og selger ettersom andre spillere går inn i disse markedene, og du vil tjene mer penger, oftere du sjekker dine bestillinger. Likevel er det helt mulig å sjekke bestillinger en gang per dag og få en daglig fortjeneste på 5 til 10 av din totale verdi, noe som betyr at du skal fordoble pengene dine hver uke eller to. En spiller som gjør det bra kan kjøpe en PLEX innen en måned, mens de som bruker mindre tid, kanskje trenger to. Men når handelsrommet ditt har begynt, vil du høste større og større belønninger en spiller vil en milliard ISK i bransjer ofte gjøre 100 millioner kr. På daglig basis. Spillere som ønsker å handle bør også lese bloggene Markets For ISK og Merchant Monarchy. Begge er skrevet av spillere som startet med ingenting, og nå har titusenvis av ISK sittende. Forfatteren av den sistnevnte bloggen har over 300 milliarder kroner, nok til å spille Eve fri for 500.000 år Interregional handel Mens stasjonshandler sitter på ett sted, gjør interregionale handelsmenn penger ved å kjøpe varer på steder hvor de selger lavt, da hale dem over til et sted hvor de selger for mer. Det kan være mye fortjeneste i dette, men det er også mer arbeid. For å være en interregionalt næringsdrivende vil du ha samme ferdigheter som en stasjonærer (se ovenfor). I tillegg vil du velge rase industrielle skip piloting ferdigheter, som Gallente Industrials, som vil la deg pilot grunnleggende hauling skip. De grunnleggende industriene er Tayra, Bestower, Iteron Mark V og Mammoth. Hver har et stort lasttak, som kan gjøres større med Utvidet Cargohold-utstyr fra markedet. Du bør også ha liten, rask fregat. Ikke alle produktene du har, vil være store, og små laster kan transporteres raskere i fregatt enn en stor industri. Når du har ditt skip, må du finne varer som er verdt å selge. Heldigvis har Eve-markedet fansite Eve-Central et sammenligningsverktøy som gjør det for deg. Bare skriv inn systemet du vil ha fra, og regionen du vil ha til, så vel som den maksimale prisen du har råd til å betale for et produkt. En liste over kandidater vil bli generert for deg. Jita, det største handelsnavet i Eve, har også en tendens til å ha de laveste prisene, så du vil sannsynligvis gå inn i feltet. Systemet du er med på, kan være et av de andre handelsnavene Amarr, Dodixie, Rens eller Hek. Med listen generert, skann elementene for de som beveger seg i relativt høye mengder. Alt over ti er anstendig, og et element som beveger seg i et volum på 50, 100 eller mer, er en god kandidat. Når du har identifisert et element, besøk Eve Markets og søk etter det. Denne praktiske nettsiden vil generere en supplydemand-graf som hjelper deg med å avgjøre om varen sannsynligvis vil selge når du flytter den. Etter at du har flyttet transporten din til sin nye plassering, kan du enten selge den til noen som har en kjøpsordre lagt ut (hvis det ville være lønnsomt) eller lage din egen salgsordre. Når du tjener flere penger, kan du flytte flere varer verdt mer ISK, noe som vil bety bedre og bedre fortjeneste. Det er imidlertid klokt å ikke flytte mer enn 100 millioner ISK av varer samtidig, fordi piratene noen ganger har chikanere spillere selv i høyt sikkerhetsrom. Hvis du trenger å flytte svært store bestillinger, bør du vurdere å utføre arbeidet til et dedikert transportselskap som Red Frog Freight. Mens du kan få skipet ditt å flytte varene på auto-pilot, må kontoen din være logget inn under reisens varighet, så dette yrket er best for spillere som noen ganger kan sjekke inn på spillet. Du kan forvente å få en fortjeneste på 30 til 50 på god fart, så det er mulig å ha råd til en PLEX innen noen uker med uformell helling. Fraksjonskrigføring Mens stasjonshandling og hauling kan være svært lønnsomme, kan de ikke interessere alle. Noen spillere bryr seg lite om det økonomiske spillet og vil helst fly inn i rommet, jo mer farlig, jo bedre. Hvis det høres ut som deg, så er Faction Warfare en fin måte å tjene penger på. Det er fire NPC-fraksjoner i Eve Amarr, Caldari, Gallente og Minmatar. Hver er alliert med en annen, og i krig med to andre. Når du blir med i en faksjonsmilit, blir du flagget for PvP-kamp mot hvem din fraksjon er i krig med, og du får muligheten til å fange komplekser i anfægtede systemer. Du kan se omtvistede systemer ved å se på Faction Warfare-menyen, som er tilgjengelig på stasjoner eller i rommet (merkelig, under Business-delen i sidefeltet). Du kan bare bli med en militær når du er i en stasjon som eies av den fraksjonen. Systemer blir vunnet og tapt ved innfanging av komplekser, oftere kalt plexes for short. Disse målene er lett forsvaret av NPC-skip og kan fanges av spillere. De kommer også i forskjellige størrelser nybegynner, små, mellomstore og store. Bare grunnfregattene kan komme inn i nybegynnerpleksene, mens avanserte tech 2 fregatter og destroyers kan komme inn i små plekser. Middels plexes tillater også kryssere, og de største har ikke restriksjoner på skipet. Fange et plex gir deg Lojalitetspoeng. Basisverdiene er 10.000 for nybegynnere, 17.500 for små, 25.000 for mellomstore og 30.000 for store. Hvis fraksjonen din har det bra, kan disse belønningene økes med opptil 225, noe som betyr maksimalt 97.500 poeng i stor plexfangst. Dette er hvor pengene kommer inn. Lojalitetspoeng kan innløses for spesiell ammunisjon, utstyr og skip som bare er tilgjengelige ved å tjene lojalitet med en fraksjonsmilitær. Disse spesielle gjenstandene er også bedre enn dagligdagsutstyr. Og de kan bli solgt på markedet for mye penger. Lojalitetspoeng konverteres ofte til ISK med en sats på 3.000 kr. Per lojalitetspoeng. Det betyr at å fange en enkelt nybegynner plex kan netto mellom 15 millioner og 100 millioner ISK, avhengig av faksjonen din nåværende suksess. Det er mye penger. Det er imidlertid noen ulemper. For det første må elementene du kjøper med Loyalty Points ikke konverteres til ISK, du må selge dem. Dette betyr at du må trene inn i et industrisertifikat og hente opp noen handelsferdigheter, slik at du av og til kan trekke dine verdifulle fraksjonsposter til et handelsnav. For det andre må du spille i et PvP-miljø. Ny til MOBAs Heres. Hvordan finne ut hvilken som er for deg. Ny til MOBAs Heres. Hvordan finne ut hvilken som er for deg. Hvis du ikke har spilt under en stein de siste årene , du har tatt på MOBA-sjangeren av spill, eller har i det minste hørt om dem. Mens det er en håndfull. Les mer. Du trenger ikke å engasjere andre spillere for å fange et komplisert, men motstandere vil noen ganger vise seg for å forsøke å hindre fangst, og pirater strever også fraksjonskrigfarsystemer på jakt etter en kamp. Som nybegynner vil du generelt unngå konflikt fordi dine ferdigheter sannsynligvis ikke passer til motstanderen din. Men hvis du flyr en billig fregatt (en som koster ikke mer enn noen få millioner kroner), vil det være mye å miste et skip. Noen spillere kan til og med foretrekke å vite at du blir jaktet, kan gi deg en spenning. De fleste spillere vil kunne fange to plusser en time. Forutsatt at de er begge små, og ingen fraksjonelle bonuser er i kraft, er det 35 000 lojalitetspoeng, eller om lag 50 millioner til 100 millioner kroner. En hardcore-spiller kan tjene en PLEX på en dag, mens uformelle spillere kan spille gratis ved å bruke bare fem til ti timer i fraksjonskrigføring en måned. Konklusjon Det finnes andre måter å tjene ISK og spille Eve Online gratis, men de tre metodene som er oppført her, er de beste for nybegynnere. Alle tre krever veldig lite startkapital og bare en håndfull ferdigheter, hvorav ingen er forutsetninger. En ny spiller kan realistisk tjene nok penger til å kjøpe en PLEX innen en måned ved hjelp av noen av disse metodene, noe som betyr at du bare må betale for den første måneden du spiller. Do you have any tips on how to earn money in Eve Leave them in the comments 9 comments Write a Comment Latest Giveaways Related Articles Latest Deals Subscribe to Our Newsletter , EVE Online - ( ) EVE Online. ,,. . , (OCR). ,,. . ,,,, ..,. . PLEX - 4-. , 30-. EVE Pilot v3.0 -,. EVE Pilot 2009 Simple Miner (GHMS). C,,. EVE Pilot. EVE Online. ,. . .

No comments:

Post a Comment